تاریخ : 1396,شنبه 28 بهمن12:54
کد خبر : 58025 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

دلنوشته های راهپیمایان ۲۲ بهمن در دفتر جانبازان


دلنوشته های راهپیمایان ۲۲ بهمن در دفتر جانبازان

بخشی از دلنوشته ها و عاشقانه های راهپیمایان در روز ۲۲بهمن ۹۶ که در دفتر یادبود کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نگاشته اند به خوانندگان گرامی تقدیم می شود:

فاش نیوز -  مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران در راهپیمائی روز 22 بهمن امسال هنگام مواجهه و عبوراز مقابل جانبازان نخاعی و غیر نخاعی مستقر در مسیر راهپیمائی شور و شعف خود از مراسم سال جاری و احساس دین و مسؤولیت نسبت به رهبری معظم انقلاب و خون شهدای گرانقدر و جانبازان عزیز را در قالب دل نوشته در دفتر یادداشت کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی در مقابل جایگاه استقرار جانبازان به رشته تحریر درآوردند. بخشی از این عاشقانه های ملت غیور و ایثارگر تقدیم خوانندگان گرامی می شود:

 

1) احساس اقتدار می کنم و به کشورم ایران افتخار می‌کنم. امسال از سال گذشته باشکوه تر است. جانم فدای رهبر (سمیه سلیمی)

2) تماشائی است مانند هر سال، آمدیم رهبرم، به عشق اسلام.

3) سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مبارک. من یک انقلابی ام و به عشق رهبر آمده ام، فقط رهبر (رقیه داودی)

4) بسم رب الشهداء و الصدیقین، یاد امام و شهداء همیشه در دل مردم ایران است. ما به عشق رهبر آمده ایم و تا آخر ایستاده ایم. (فاطمه حسن زاده)

5) به عشق رهبر و به خاطر این که حرفشان روی زمین نماند آمدیم.

6) در این روز آمدیم که بگوئیم: ای رهبر آزاده تا قطره قطره خونمان با آرمان‌های انقلاب هستیم. (سید مهدی شاهمرادی)

7) خوشحالم که مردم هنوز هم شور و شوق آمدن به میدان را دارند. از مردم تشکر می‌کنم. (محمدرضا رضوانی فرزند جانباز)

8) باسلام و ارادت و تبریک به محضر رهبری انقلاب، با تمام وجودم برای ادای دین به عنوان یک جانباز آمده ام تا ان شاءالله دل امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را شاد نموده و ذخیره آخرتم باشد ان شاءالله. (عالیخانی جانباز 40 درصد)

9) به خاطر حفظ انقلاب و کشورمان آمده ایم، به خاطر کشور عزیزم ایران. (محمدرضا 9 ساله)

10) با سلام، علیرغم اینکه بنده در همین دهه فجر بیکار شده ام ولی به ندای رهبری لبیک گفته و در راهپیمایی شرکت کردم تا مشتی بر دهان آمریکا و اسرائیل بزنم. ان شاءالله که مشکلات هم به حول قوه الهی حل خواهد شد.

11) من اولین بار آمدم در این مراسم شرکت کردم، خیلی فوق العاده بود. واقعا همیشه فکر میکردم تلویزیون سیاه‌نمایی می‌کند ولی به چشم دیدم که حضور مردم ایران پر شور است. دم همه مردم ایران گرم. (بهزاد زکی بخش محمدی)

 12) افتخار می کنم ایرانی هستم. سلام بر شهداء جایشان بعد از ۳۹ سال خالی است. (عطوفی مدرس دانشگاه)

 13) در ۳۹ سالگی انقلاب اسلامی جای شهداء خالی، مسئولین بدانند هر چه دارند از خون شهدا دارند (جانباز ۷۰ درصد غلامرضا شیرازی)

14)سلام به شهداء و جانبازان عزیز، من امسال به خاطر رهبر و شهداء به راهپیمایی آمده و از خدا و شهداء می‌خواهم که همیشه در راه آنها باشم و در آخر شهید شوم. (مریم اعتماد مقدم)

15) ۲۲ بهمن روز تشکر از همه کسانی است که این روز را روز پیروزی حق قرار دادند، چه آنانی که در انقلاب رفتند و چه عزیزانی که در جنگ شهید شدند و چه نور چشمان عزیزمان ایثارگران و جانبازان گرانقدر، یادتان گرامی باد (کدخدارستم)

16) سالروز پیروزی انقلاب اسلامی (۲۲ بهمن سال ۹۶) را خدمت همه ملت ایران و مقام معظم رهبری و همه جانبازان استان سرافراز انقلاب اسلامی تبریک عرض می کنم. افتخار ما این است که در فضایی تنفس می‌کنیم که این فضا متبرک به نفس های جانبازان عزیزمان است و این توفیقی است که خداوند نصیب ما فرموده (ارادتمندتان عباس پناهی)

17) (خطاب به جانبازان): عزیزان این کار امروزتان خیلی قشنگ بود که در خیابان آزادی در معرض عزیزان راهپیمایی قرار گرفتید. ان شاءالله همیشه مستدام باشید.

18) بسم رب الشهداء و الصدیقین.  شهداء شمع محفل بشریت اند و جانبازان چراغ راه ما و حیات بخش انقلاب اسلامی. امیدوارم که این عزیزان سایه شان بر سر ما مستدام باشد. (فتاح)

19) با سلام و تشکر از شما جانبازان عزیز ان شاءالله همیشه برقرار و پایدار باشید.

20) خاک پای جانبازان سرمه چشم ما، زنده باد ایران.

21) روی ماهتان را میبوسم جانبازان عزیز، پاینده باشید.

22) خداوند به همه جانبازان سرافراز سلامتی و سعادت دنیا و آخرت عنایت فرماید. التماس دعا (میرحسینی)

23) سلام بر شهداء، سلام بر ایثارگران سلام بر ملت پایدار و سربلند ایران، سلام بر جانبازان این شهیدان زنده، جانم فدای همه شما، درود بر ایران و ایرانی سربلند (سیده ژاله خطیبی مدرس دانشگاه)

24) (خطاب به جانبازان): عشق به شما سرافرازان، عشق به خدا و پیامبران است. شما نسل این انقلابید. (جعفر کمالی)

25) جانبازان، قهرمانان واقعی جبهه و جنگ و شهداء نماد اصلی پیروزی انقلاب هستند.

26) با سلام به مردان مردی که در هشت سال دفاع جانانه نگذاشتند ذره ای از خاک کشور به دست دشمن باشد، آنها چشم های خود را دادند تا چشم نامحرم به کشور نیافتد، دست خود را دادند تا دست متجاوزان را قطع کنند. امیدوارم که مسؤولین قدر این همه زحمت و ایثار را بدانند. (علی قاضی)

27) السلام علیک یا اباعبدالله، یا حسین الگو گرفتن از شما امید به ظهور موعود را در دل ها زنده می کند اینها که در اینجا حاضرند(جانبازان) باقی ماندگان پیکار حق علیه باطل هستند. حسین جان از خدا بخواه که امام امت، امام خامنه ای را تا ظهور مهدی قائم آل محمد زنده و سلامت نگه دارد.

28) شما( جانبازان)  بهترین های نسل انقلاب بودید. سلامت و شاد باشید.

29) ۲۲ بهمن ماه روز آزادی و آزادگی و روز پیروزی مردم غیور ملت ایران با همت تمامی عزیزان جانباز و شهیدان گرانقدر است که جان عزیز خود را فدای این میهن عزیز کرده‌اند. با تشکر از تمامی شما جانبازان گرانقدر (کلاته)

30) (خطاب به جانبازان): فقط ما را شفاعت کنید. هیچ جور نمی‌توانیم زحمات شما را جبران کنیم.

31) (خطاب به جانبازان): سلام، شما شهدای زنده هستید، چشم و چراغ این مملکت و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، به شما افتخار می کنیم. (سلوکی)

32) شما مسؤولین جواب این خونها و ایثارگری ها را نمی توانید بدهید مگر اینکه در خط ولایت باشید. (خواهر شهید محمد حسن خوش آمالی)

33) من از دست بعضی از مسؤولین ناراحتم چرا که باعث شدند من در مقابل فرزندانم سرزنش شوم ولی من به عهد خود نسبت به رهبر و امام خمینی پای بندم و فقط به عشق رهبر آمدم. با تشکر (خواهر شهید حسن متولی)

34) امروز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ الحمدلله به برکت خون شهداء و جانبازان، امنیت در این کشور برقرار می باشد.

35) ما آمده ایم به خاطر کشورمان، انقلاب اسلامی و شهداء، ولی از مسؤولین کشور راضی نیستیم و انتقاد داریم. (سیده ربابه دریاباری فوق لیسانس حقوق جزا)


کد خبرنگار : 23