تاریخ : 1396,شنبه 28 بهمن21:30
کد خبر : 58055 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

دولت به ایثارگران کم لطف است!


دولت به ایثارگران کم لطف است!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس علت عدم لحاظ منابع و اعتبارات کافی برای قوانین ایثارگری در لایحه بودجه ۹۷ را کم لطفی دولت به ایثارگران عنوان کرد.

فاش نیوز -  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس علت عدم لحاظ منابع و اعتبارات کافی برای قوانین ایثارگری در لایحه بودجه 97 را کم لطفی دولت به ایثارگران عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ما، نادر قاضی پور نماینده ایثارگر مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، در خصوص جایگاه ایثارگران در لایحه بودجه سال 97 اظهار داشت: ایثارگران ما در طول چهل سال از پیروزی انقلای اسلامی، ایثار و فداکاری خود را به اثبات رساندند و در مقابل بسیاری از کمبودها و مشکلات صبر و تحمل زبانزدی از خود نشان دادند.

وی اضافه کرد: قشر ایثارگر ما، در طول این 40 سال جوانی خود را پشت سر گذاشته و درد و رنج را تحمل کرد، اما اکنون با بالارفتن سن، دیگر تاب و توان تحمل درد و رنج را ندارد و باید، برای آن چاره ای اندیشیده شود.

نماینده دوره های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در حال بررسی بخش های درآمدی لایحه بودجه سال آینده است، در خصوص وضعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: متاسفانه در لایحه بودجه سال 97 جایگاه مناسبی برای ایثارگران ما لحاظ نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در خصوص این سووال که علت این امر، کمبود اعتبارات است یا نه، پاسخ داد: کمبود اعتبارات نیست، بلکه دولت کم لطف است.


کد خبرنگار : 17