تاریخ : 1396,چهارشنبه 25 بهمن19:57
کد خبر : 58067 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

درخواست صبر از قشر ایثارگران!


درخواست صبر از قشر ایثارگران!

احمد همتی با اشاره به وضعیت خاص کشور و لزوم صبر و شکیبایی ملت به خصوص قشر ایثارگر برای عبور از مشکلات کنونی در کشور به تشریح ترکیب سیاسی مجلس دهم اشاره کرد

فاش نیوز- سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر اولویت دار بودن طرح ها و لوایح مرتبط با ایثارگران در خانه ملت تاکید کرد.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، احمد همتی نماینده ایثارگر مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با اشاره به وضعیت خاص کشور و لزوم صبر و شکیبایی ملت به خصوص قشر ایثارگر برای عبور از مشکلات کنونی در کشور به تشریح ترکیب سیاسی مجلس دهم اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت عزیزان ایثارگر عرض کنم که هم بنده و هم اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی جزء ایثارگران هستند و این افتخاری برای جامعه ایثارگری است. چرا که ملت ایران به این عزیزان اعتماد کردند.

وی گفت: علت اعتماد مردم به نمایندگان ایثارگر این است که از اول آنها با مردم صادق بودند و منافع خود را فدای منافع ملی و نظام کرده اند و الان هم همینطور است.

به خاطر همین است که مردم به آنها اعتماد کرده و رای دادند و اکثریت نمایندگان مجلس دهم از این قشر عزیز هستند.

 عضو مجمع نمایندگان ایثارگر استان سمنان اضافه کرد:نکته دوم این است که چون اینها خودشان ایثارگر و مسائل و مشکلات ایثارگران را درک می کنند، قطعا در مصوبات قانونی مجلس،این عزیزان را در اولویت قرار خواهند داد، کما اینکه تا کنون در اولویت قرار داده اند. نماینده ایثارگر  مجلس دهم ادامه داد: نکته بعدی این است که بخشی از مصوباتی که چه در مورد ایثارگران و غیره به تصویب می رسد

 به طور مثال در بخش سلامت که شامل همه مردم عزیز کشورمان می شود، وضعیت بودجه ای و منابع درآمدی کشور، با فعل و انفعالات و تلاطم هایی همراه است که باعث شده است که دولت و مجلس نتوانند صد در صد مصوبات را عملیاتب کنند و تخصیص اعتبار بدهند.

 نماینده دوره های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به توطئه و شطنت های دشمنان داخلی و خارجی نظام خاطر نشان کرد: شیطنت هایی که از سوی دشمنان علیه ما می شود و کماکان هم ادامه دارد، یکی از عوامل است و قطعا همت و تلاشی که در داخل کشور خواهیم داشت، این توطئه ها و شیطنت ها را خنثی خواهد کرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:امیدوارم با بهتر شدن روابط دیپلماسی ما با کشورهای دیگر و تلاش مضاعفی که در داخل کشور خواهیم داشت، وضعیت اقتصادی کشور طوری شود که ما به روزی برسیم که صد در صد مصوبات بتواند تخصیص پیدا کند و عملیاتی شود.


کد خبرنگار : 17