تاریخ : 1396,شنبه 28 بهمن13:57
کد خبر : 58081 - سرویس خبری : اخبار

روحانیونی که سراغ تجمل می‌روند، دین را بدنام می‌کنند



سید علی خمینی: روحانیونی که سراغ تجمل می‌روند، دین را بدنام می‌کنند؛ضعیف‌ترین قشر جامعه امروز هم روحانیت است.
 
نوه امام خمینی(ره) گفت: روحانیونی که به سراغ تجمل می‌روند، علاوه‌بر دین خدا، همه اقشار روحانیت را بدنام می‌کنند، چون مردم با نگاه به آنها می‌گویند که همه مانند هم هستند.
روحانیونی که سراغ تجمل می‌روند، دین را بدنام می‌کنند
بعضی از افراد تصور می‌کنند هرکسی که روحانی است و عمامه به سر دارد، به حکومت وصل است و وضعش خوب است و از داخل خبر ندارند. ضعیف‌ترین قشر جامعه امروز هم جامعه روحانیت است که با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند و مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند، اما مردم درک نمی‌کنند؛ تعدادی روحانی را می‌بینند و فکر می‌کنند همه اقشار روحانیت هم مانند هم هستند.

نوه امام خمینی(ره) گفت: روحانیونی که به سراغ تجمل می‌روند، علاوه‌بر دین خدا، همه اقشار روحانیت را بدنام می‌کنند، چون مردم با نگاه به آنها می‌گویند که همه مانند هم هستند. کسانی که در جمهوری اسلامی مسئولیتی را می‌پذیرند باید بیش از افراد دیگر نسبت به رفت‌وآمد و زندگی‌شان مراقب باشند و این بار سنگینی است که اول پیامبر اسلام(ص) روی دوش ما گذاشته است که مراقب باشیم اگر مسئولیتی گرفته می‌شود باید دقت شود طرفش پیامبر‌(ص) است و در آخرت باید اول به پیامبر (ص) پاسخ داده شود.

وی گفت: وظیفه همه افراد، خصوصا از قشر روحانیت این است که مثل مردم عادی زندگی کنند و ما باید توجه کنیم که لباس روحانیت بر تن کرده‌ایم و با بقیه افراد فرق داریم. این انقلاب با مشیت خدا و حرکت روح‌الله پیروز شد و خداوند به همه توفیق دهد تا بتوانیم این امانت را حفظ کنیم.
به نقل از جهان نیوز