تاریخ : 1396,دوشنبه 30 بهمن12:25
کد خبر : 58096 - سرویس خبری : اخبار

پاسخ قاطع ظریف به شوی مضحک نتانیاهو



بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در کنفرانس مونیخ یکبار دیگر ادعاهای مضحک خود در خصوص ایران را مطرح کرد ،که اندکی بعد با پاسخ قاطع ظریف مواجه شد.
شوی مضحک نتانیاهو و پاسخ قاطع ظریف
به گزارش جهان نیوز، بنیامین نتانیاهو در سخنرانی امروز خود در کنفرانس مونیخ با نمایش یک تکه آهن پاره خطاب به دکتر ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی گفت: این قطعه ای پهپاد ایرانی است ؛ آیا ظریف این را می شناسی؟ مال شماست!
 
این اقدام عجیب نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس واکنش های مختلفی در سطح بین الملل داشت تا اینکه نوبت به سخنرانی  وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی رسید. در این هنگام بود که همگان منتظر بودند تا پاسخ ظریف به این اقدام را ببینند.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجو، ظریف در آغاز سخنان خود به این اقدام نتانیاهو واکنش جالبی نشان داد و در پاسخی قاطع به مخاطبان حاضر در سالن گفت: شما مخاطب یک سیرک کارتونی بودید که حتی ارزش پاسخگویی ندارد. بنابر این بیاییم به موضوعات جدی‌تر برسیم. 

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه گفت: شکست داعش به این معنا نیست که ما به صورت کامل از ریشه تروریسم رها شده‌ایم.
 
وی با اشاره به اینکه ما در منطقه خود از نتایج انتخاب‌های اشتباه متضرر می‌شویم، گفت: ما خواستار منطقه‌ای قدرتمند هستیم. ما نمی‌خواهیم در منطقه هژمون باشیم. چرا که زمان هژمون گذشته است.

ظریف در مورد برجام نیز گفت: برجام یک الگوی بازی با حاصل‌جمع جبری صفر نبود. ایران پیشنهاد مجمع گفت‌وگوی منطقه‌ای را داد و هنوز این پیشنهاد روی میز است.