تاریخ : 1396,دوشنبه 30 بهمن17:50
کد خبر : 58100 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

انتظار ما از بنیاد نگاه عدالت محور است



معلم جانباز -  اگر خدا را بر اعمال خود ناظر وشاهد بگیریم باید اعتراف کنیم کارکنان بنیاد در این 4دهه زحمات فراوانی کشیده اند وقابل تقدیر هم هست. حقیر جانباز زیر 25 درصدم وتا کنون هم هیچ گونه مزایایی نداشتیم بجز بیمه ولی، بهتر از این هم می شود کارکرد. چرا باید یک کارت شناسایی به ما ندهند وچرا قوانین مصوب بدون پشتوانه مالی باشند؟ ما به این ریزه کاری های که نه بودجه زیاد می خواهد ونه گرفتن مصوبه اعتراض داریم.

اینگه بزرگوارانی چندین نوبت وام خانه و وام .....بگیرند و به امثال حقیر یک بلیت استخر هم سهمیه ندهند، کسی خیلی مزایاهای جور واجور بگیرد واز بودجه متنعم شود اما زیر 25درصدی در یک برنامه فرهنگی که بودجه هم نمی خواهد دعوت نشود، درست است؟ هرسال اعتبارات در حد وسع دولت اختصاص می یابد اما به تناسب، همه استفاده نمی کنند. ملاحظه بفرمایند بعد 40سال واقعا" برنامه ای نبوده یک جانباز مثلا 5درصد وامی 10میلیونی بگیرد تا دختر وپسرش را عروس وداماد کند.

مشکل ما و بنیاد بر اساس تقسیم عدالت ونگاه عمومی وفراگیر است. جانبازی 5درصد اگر سخت ترین مشکلات را داشته باشد محلی برای حل مشکل مالی ندارد اما هستند بزرگوارانی که هم چندین نوبت انواع وام استخدام چندین فرزند و..... داشته اند چقدر باید بی مهری نسبت به عده ای روا داشته بشود؟! مشکل ما این است. وگرنه شاهدیم کارشناسان بنیاد استانمان شب روز در حال خدمتند وچیزی کم نمی گذارند؛ خداوکیلی هم مودبانه وهم دلسوزانه کار می کنند ولی نه برای همه؛ چون زیر 25درصد ها در تابل خدمتی آنها آنطور که شایسته است گنجانده نشده اند واگر هم مصوبه است مثلا" وام مسکن در آئین نامه های صادره طوری عنوان می شود که حالا حالاها نوبتش نخواهد رسید، عملا حذف می شوند.

حقیر در سال 94 نفر دهم لیست وام مسکنم بعد از دوسال هنوز نوبتم نشده است. شاید بیش از 100نفر به بانک معرفی شده اند. آری همان آییننامه قید بهسازی تبدیل به احسن و....... گذاشته که باعث حذف قانونی من شده است. انتظار ما از بنیاد نگاه عدالت محور ونگاه مثبت واحترام به قانون است. جناب پاک نیت توضیح بفرمایند کارت شناسائی زیر 25درصد چرا صادر نمی شود؟ نه بودجه می خواهد ونه مصوبه مجلس ودولت. صرفا" نگاه غیر اعتماد ساز بعضی از مسئولین سبب شده بعد 40سال برای شناسائی در یک اداره 2هزار تومان خرج کنی تا دفاتر پست یک گواهی بدهند. به امید روز اجرای عدالت؛ حق یارتان.