تاریخ : 1396,چهارشنبه 02 اسفند18:42
کد خبر : 58138 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نامه نمایندگان مجلس به روحانی: فرهنگ ایثارگری را حاکم کنید


نامه نمایندگان مجلس به روحانی: فرهنگ ایثارگری را حاکم کنید

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضاء و ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواستار توجه رئیس قوه مجریه به حاکم شدن فرهنگ ایثار و انتصاب مدیران ایثارگر شدند.

فاش نیوز -  جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضاء و ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواستار توجه رئیس قوه مجریه به حاکم شدن فرهنگ ایثار و انتصاب مدیران ایثارگر شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ضیاءالله اعزازی نماینده ایثارگر مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر تصریح کرد: نامه ای با امضای بیش از 50 نماینده ایثارگر مجلس خطاب به دکتر روحانی رئیس جمهور تهیه و ارسال شده است که طی آن از ایشان خواسته شده است، در خصوص انتصاب مدیران ایثارگر و حاکم شدن فرهنگ ایثار و ایثارگری جامعه توجه وافی و کافی داشته باشد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم ادامه داد: مقام معظم رهبری اخیراً در سخنان خود مدیریت جهادی و دیوانی را مطرح کردند، برای اینکه مدیریت جهادی تقویت شود، بایستی فرهنگ ایثار بر مدیران اجرایی کشور حاکم شود.

اعزازی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه، در دولت دوازدهم مدیریت جهادی تضعیف و واقعا جایگاه مدیران جهادی نادیده گرفته شده است، در این نامه از رئیس جمهور سؤال شده است تا ایشان با حضور در مجلس پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه هدف از طرح این سؤال کمک به رئیس قوه مجریه است یادآور شد: هدف امضاکنندگان کمک به رئیس جمهور برای تقویت جایگاه ایثار و ایثارگری در جامعه و در بین مدیران است، دولت نیز بایستی، دولت مدیران جهادی باشد، نه مدیران دیوانی.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی متذکر شد: تقویت مبارزه با قاچاق، فساد اداری، اجرای عدالت و رفع نقطه ضعف های موجود بر سر تحقق آن بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری و حاکم شدن فرهنگ ایثار و ایثارگری از محورهای عمده نامه نمایندگان مجلس به رئیس جمهور است.


کد خبرنگار : 24