تاریخ : 1396,شنبه 05 اسفند17:44
کد خبر : 58173 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

گزارش مصور از تشرف بانوان جانباز نخاعی به مشهد مقدس


گزارش مصور از تشرف بانوان جانباز نخاعی به مشهد مقدس

با هماهنگی مسئولین آستان قدس، صحن و حرم امام را نیمه قُرُق کردند تا بانوان جانباز نخاعی بتوانند با سهولت بیشتری در کنار مضجع منور امام رضا(ع) حضور پیدا کنند و بدون دردسر آداب زیارت را بجای آورند.

فاش نیوز - بانوان جانباز نخاعی سراسر کشور به حرم مطهر امام علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف شدند تا علاوه بر زیارت آن امام هُمام، برنامه های دورهمی، ورزشی و پزشکی در مورد آنها به مرحله اجرا درآید.

این بانوان جانباز نخاعیِ که در هتل مدائن مشهد اسکان داشتند از سراسر کشور میهمان امام رئوف بودند.

برنامه های روز اول از ساعت ۹صبح تا ظهر با جلسه مشاوره برای تغذیه آغاز شد که همسر دکتر جوادی(رییس مرکز ضایعات نخاعی جانبازان) به عنوان مشاور، راهنمایی لازم را به جانبازان ارائه داد. 

ساعت ۹ و نیم شب نیز برنامه زیارت حرم مطهر علی ابن موسی الرضا علیه السلام اجرا شد که با هماهنگی مسئولین آستان قدس، صحن و حرم امام را نیمه قُرُق کردند تا خواهران معظم جانباز نخاعی بتوانند با سهولت بیشتری در کنار مضجع منور امام رضا(ع) حضور پیدا کنند و بدون دردسر آداب زیارت را بجای آورند.

این در حالی بوده که خبرنگارانی برای تهیه عکس و گزارش  در آنجا حضور داشتند.
صبح روز دوم نیز از ساعت 9/30 پایش سلامت و معاینات پزشکی توسط پزشکان متخصص زنان، اورولوژی و مشاوره روانپزشکی انجام گردید و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، برنامه اختتامیه در سالن هتل محل اقامت برگزار شد.


کد خبرنگار : 23