تاریخ : 1396,شنبه 05 اسفند15:45
کد خبر : 58181 - سرویس خبری : اخبار

مسئولان پیگیری کنند؛

بروز اشکالات فنی در پرداخت حقوق و عیدی جانبازان


بروز اشکالات فنی در پرداخت حقوق و عیدی جانبازان

بعضی از ایثارگران با مراجعه به درگاه های اینترنتی و دستگاه های خود پرداز بانک ها، با عدم پرداخت و جابجایی وجوه مواجه شدند و حتی با وجود ارسال پیامک پرداخت «عیدی» به جانبازان، بعضا" صورتحساب بانک با موجودی جانبازان همخوانی ندارد!

فاش نیوز - بعد از تأخیر چند روزه در پرداخت حقوق و مستمری جامعه ایثارگران و تماس فاش نیوز با "ایزدی" معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و پیگیری چرایی این تاخیر، بالاخره عصر روز چهارشنبه دوم اسفندماه پیامکی مبنی بر واریز حقوق و پاداش آخرسال (عیدی) برای جانبازان ارسال گردید؛ ولی در کمال تعجب بعضی از ایثارگران با مراجعه به درگاه های اینترنتی و دستگاه های خود پرداز بانک ها، با عدم پرداخت و جابجایی وجوه مواجه شدند و حتی با وجود ارسال پیامک پرداخت «عیدی» به جانبازان، بعضا" صورتحساب بانک با موجودی جانبازان همخوانی ندارد!

گزارش ها و تماس های جانبازان با خبرنگار ما و پیگیری موضوع، حکایت از صحت این ادعا دارد و برخی از جانبازان علی رغم داشتن مشکلاتی از قبیل پرداخت اجاره منزل، اقساط گوناگون و مخارج روزمره، با مراجعه به دستگاه های خودپرداز و حتی خود بانک دی، پیامی با این مضمون که «متاسفانه دسترسی شما به این خدمات میسر نیست»دریافت می کنند!

همچنین بعضی از جانبازان ناچارا" به شعب بانک دی مراجعه کرده اند که کارکنان بانک دی با بیان این مطلب که «مشکلی در سیستم و کارت بانک دی وجود ندارد»، آنان را در بلاکلیفی قرار داده اند!

بانکی که خود را پیشرو در ارائه خدمات آنی بانکی می داند، چرا به این روز افتاده که توان رفع عیوب سیستم و پرداخت حق و حقوق جانبازان و ایثارگران را ندارد؟! این سئوالی است که باید مدیران بانک دی به آن پاسخ دهند.

گفتنی است چند روز قبل که علت تأخیر در پرداخت حقوق ایثارگران را از ایزدی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد جویا شدیم وی دلیل آن را بروز اشکال فنی در سیستم بانک دی عنوان کرده بود.


کد خبرنگار : 21