تاریخ : 1396,دوشنبه 07 اسفند19:51
کد خبر : 58200 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

دور زدن قانونی قانون در گیلان!



عیسی مرادبخش- درد دل یک جانباز ضایعه نخاعی با استاندار گیلان

جناب آقای سالاری استاندار محترم گیلان!

  خواهشمندم به مشکلات جانبازان بالای 50 درصد رسیدگی فرمایید. چرا در استان گیلان قانون در مورد این جانبازان به درستی اجرا نمی گردد؟ چرا قانون ماده ۴۸ و یا ۲۱ و تبصره ۲ در مورد جایگزینی فرزندان جانبازان بازنشسته - متوفی و حال اشتغال به جای پدرشان استخدام نمی کنند؟
 
 ناچار می شویم به کمیسیون ماده ۱۶ شکایت کنیم، پس از اخذ رای اجرای آن را پشت گوش می اندازند، دوباره برای اجرای آن به دادستانی محترم شکایت می کنیم. پس از ارجاع پرونده به بازپرسی؛ بازپرس قرار منع تعقیب صادر می کند، سوال بنده این است آیا دور زدن قانون در این استان خود یک قانون است یا مدیران استان قانون را سلیقه ای عمل می کنند؟ پس چطور آقایان نمایندگان مجلس این استان هر کدام از پنج نفر الی ده نفر از اقوام خود را بدون آزمون در ادارات و پست های مختلف استخدام نمودند و اما در استخدام فرزندان ما نمی خواهند قانون را اجرا کنند؟ چه کسی باید از حق و حقوق ما دست و پا دادگان دفاع کند؟

مدیران اجرایی کوتاهی می کنند، دستگاه قضایی بی اعتنایی و  مسئولین سیاسی استان بی توجهی می کنند، پس به چه کسی مراجعه کنیم؟ بنیاد شهید از پیگیری آن دریغ می نمایند و می گویند به دستگاه قضایی شکایت کنید آن هم از دستگاه قضایی.
 از آقای استاندار خواهشمندیم به درد دل ما جانبازان رسیدگی فرمایند

والسلام علیکم و رحمت الله
عیسی مراد بخش جانباز ۵۵% ضایعه نخاعی از رشت


کد خبرنگار : 20