تاریخ : 1396,چهارشنبه 09 اسفند20:06
کد خبر : 58243 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

ریاست بنیاد، عجب دستِ بزنی دارد!



حاضرم رو در رو بشویم تابیشتر ازاین حرفها را بگویم که ناگفته زیاداست. بلی، رفتار ریاست بنیادشهید میاندوآب باخانوادهای جانبازان وشهدا این چنین است که هرجانباز و یا فرزند شهیدی که به بنیادشهید رفت باید از طرف رییس مشتی را نوش جان کند.

جواد اسگندری، جانباز و فرزند شهید- سلام به رهبرکبیرانقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای. از خداوند متعال برای رهبر کبیر انقلاب آروزی طول عمر داریم و ان شاء الله درصحت و سلامت باشند.

سلام به تمام جانبازان عزیز و همسنگرانی که در دوران جنگ مثل برادر همخونی بودیم و دشمن را نابود می کردیم و سلام و درود به روح تمام شهدای انقلاب اسلامی که جان شیرین خودشان را در راه اسلام تقدیم کرده اند.

 به استحضار می رسانم، اینجانب جانباز"جواد اسگندری" فرزند شهید والامقام «پاشااسگندری» ازاستان آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، از تاریخ 64/11/11 هم جانباز و هم فرزند شهید هستم.

تاریخ مجروحیت اینجاب با تاریخ شهادت پدرعزیزم یک روزاست.

جناب آقای ایزدی و بقیه مسئولین محترم بنیاد شهید: اینجاب ازسالی که قیدکردم بجز حقوقی که از بنیادشهید دریافت می کنم هیچ چیز دیگری به اینجاب تعلق نگرفته است. چه ازلحاظ فرزند شهیدبودنم چه بخاطر جانباز بودنم!

  آیا کسی زبان نداشته باشد باید این چنین ازهرلحاظ حقش ضایع شود و کسی به سراغ او نرود؟  درحالیکه اینجانب الان 8سال است در بدترین شرایط زندگی می کنم و در بدترین موقعیت قرارگرفته ام، کسی نیست به دادم برسد و یا یک احوالپرس نماید، درحالی که ریاست بنیادشهید شهرستان کاملا از وضعیت حقیر هم به لحاظ جسمانی و مالی و هم بقیه ای مواد باخبرهستند ولی نشده یک بار از درد ما جویا بشود.

مدیرکل بنیادشهید استان هم میداند ولی هردو متاسفانه هیچ کاری انجام نمی دهد.!

با وضعی که دارم چندین بارپیش مدیرکل بنیادشهید استان و شهرستان رفته ام و آنها را ازمشکلاتی که دارم درجریان گذاشته ام، ولی کاری را انجام نمی دهندکه هیچ، بلکه نه ارزشی و نه اهمیتی می دهند!

چون که اینجانب 8 سال است زمینگیرم و حتی توان راه رفتن ندارم.

 دارای 5 نفر اعضای خانواده و مستاجرهستم. بارها و بارها این جمله گفته ام وبازهم خواهم گفت که ریاست بنیادشهید "آقای گل حسنی" عجب دستِ بزنی دارد! چون که اینجاب را پیش همسرم و بقیه ای کارمندان بنیاد شهید چنان بامشت برسینه ام کوبید که بیهوش شده بودم! خطای اینجانب این بودکه چرا به خاطر مشکلی که دارم به بنیادشهید آمده ام، همین.

حاضرم رو در رو بشویم تابیشتر ازاین حرفها را بگویم که ناگفته زیاداست. بلی، رفتار ریاست بنیایدشهید میاندوآب باخانواده های جانبازان وشهدا این چنین است که هرجانباز و یا فرزند شهیدی که به بنیادشهید رفت باید از طرف آقای "گ" مشتی را نوش جان کند. ریاست بنیادشهید میاندوآب باید مامور شکنجه می شد مثل ساواک قدیم، نه ریاست بنیادشهید!

پس جناب آقای ایزدی و بقیه مسئولین بنیادشهیدو امور ایثارگران تمامی شماها را قسم میدهم به روح امام و شهدا به این موضوع رسیدگی کنید. در این مورد چندین بار به سایت های بنیادشهید پیامی ارسال کرده ام ولی هنوزجواب هیچ کدام را دریافت نکرده ام!  امیدوارم که جوابی ازطرف شما عزیزان دریافت کنم.

اینجاب قبلا از زحمات شماعزیزان تقدیرو تشکرمیکنم


کد خبرنگار : 20