تاریخ : 1396,شنبه 12 اسفند19:30
کد خبر : 58268 - سرویس خبری : اخبار

نخستین نشست انجمن جانبازان نخاعی با رئیس بنیاد شهید در سال ۹۶ برگزار شد


نخستین نشست انجمن جانبازان نخاعی با رئیس بنیاد شهید در سال ۹۶ برگزار شد

نخستین نشست اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با حجت الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونین و مشاوران وی در سال ۹۶ در فضایی مثبت و صمیمی برگزار شد.

فاش نیوز -  نخستین نشست اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با حجت الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونین و مشاوران وی در سال ۹۶ در فضایی مثبت و صمیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی قبل از ظهر امروز با حجت الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در ساختمان مرکزی این بنیاد دیدار و درباره مسایل و مشکلات عمده ایثارگران به تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار که ایزدی، معاون تعاون و اموراجتماعی، عباسپور، معاون بهداشت و درمان، پاکدل، مشاور و دستیار ویژه رئیس بنیاد و پرکره، مشاور امور جانبازان بنیاد نیز حضور داشتند، ابتدا اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی مسایل مختلف، از جمله بیمه و درمان، دندانپزشکی، معیشت، ویلچر، همیار، خودرو و ... را مطرح کردند و سپس حجت الاسلام شهیدی و معاونانش پاسخ ها و راهکارهای مختلف خود در باره موارد مطرح شده را  بیان کردند.

حجت الاسلام شهیدی در سخنان خود به برخی مشکلات بودجه ای و اعتباری که نشأت گرفته از مشکلات کلی کشور است اشاره کرد و خواستار همکاری و مشارکت ایثارگران و مسئولان بنیاد به منظور رفع مشکلات و موانع موجود شد.

این نشست که در فضایی مثبت برگزار شد مصوبات خوبی داشت که صورتجلسه به امضای حاضران رسید و قرار شد که هریک از موضوعات با نشست های مشترک تخصصی مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

طبق توافقات انجام گرفته قرار شد:

- تشکیل جلسه ای مشترک با حضور بختیاری، مسئول بیمه دی و نمایندگان جانبازان به منظور طرح و بررسی مشکلات و رفع آنها برگزار شود.

- جلسه مشترک با حضور هیئت مدیره موسسه ایثار و نمایندگان جانبازان در خصوص رسیدگی به مسایل مربوط به این بخش برگزار گردد.

- کارگروهی تحت نظر دکتر عباسپور و دکتر آطاهریان به منظور بررسی هزینه های دندانپزشکی ایثارگران و نحوه تحت پوشش قرار دادن آنان تشکیل گردد.

- در خصوص خرید ویلچر نیز قرار شد جلسه ای با حضور معاون بهداشت و درمان، دکتر معصومی رئیس شرکت متد، دکتر آطاهریان و مهرآیین از انجمن جانبازان نخاعی تشکیل و تا سه ماه آینده تعیین تکلیف  و تهیه شود.

گفتنی است مشروح این دیدار و جزئیات مباحثات انجام گرفته در این نشست متعاقبا" منتشر خواهد شد.


کد خبرنگار : 19