تاریخ : 1396,چهارشنبه 16 اسفند17:44
کد خبر : 58270 - سرویس خبری : اخبار

برای منفعت، سر فرزندان ما را می برند!


برای منفعت، سر فرزندان ما را می برند!

چرا بعضی از مسئولین اجازه می دهند خون بهای شهدا را یک عده از خدا بی خبر و ازدین و دیانت جداشده، و ثروت کشور را به تاراج ببرند؟

عیسی مرادبخش

عیسی مرادبخش جانباز ۵۵%ضایعه نخاعی از رشت - فرزندان این ملت با جان دل فرمان حضرت امام خمینی(ره) را پذیرفتند و به فرمایش امام لبیک گفتند و بالبیک یا خمینی عازم جبهه های حق علیه باطل شدند و جلوی دشمن ایستاده و با خون خودن نوشتند و امضاء کردند استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی.

با تلاش و ازخودگذشتگی فرزندان این مرز و بوم نگذاشتند حتی یک وجب ازخاک این کشور عزیز به دست دشمن بیفتد.

 همین بسیجی ها بودند که با سن سال کم، گریه کنان از همدیگرسبقت می گرفتند تا در خط اول جبهه حضور پیداکنند. همین بسیجی ها بودند بااینکه برخی به تازگی ازدواج کرده بوند و برخی نیز دوران نامزدی را می گذراندند، آنها را تنها می گذاشتند و به جبهه می رفتند تا از غافله عقب نمانند.

همین بسیجی هابودند که جگرگوشه تازه بدنیا آمده خود را جا می گذاشتند و راهی جبهه ها می شدندتا به عهدی که باامام(ره)  خود بسته بودند عمل نمایند و از آن سرپیچی نکنند. رفتند و با دست پلیدعراقی ها دسته جمعی زنده بگور شدند تا اسلام ناب محمدی(ص) پایدار بماند.

کسانی مثل ابوترابی ها و غیره رفتند شلاق های بیرحمانه حزب بعث را تحمل کردند شهیدشدن دتا این نظام پایدار بماند.

هنوز استخوان های شهدای بجامانده درخاک عراق را پیدا می کنند و باشکوه تشیع میشوند.

ولی از طرف دیگر، هنوزیک عده ازخدا بی خبر سرفرزندان مارامی برند، قطعه قطعه می کنند تاامنیت کشور رابهم بزنند؟

چرا بعضی از مسئولین اجازه می دهند خون بهای شهدا را یک عده از خدا بی خبر و ازدین و دیانت جداشده، و ثروت کشور را به تاراج ببرند؟

 مقام عظمی رهبری تاکید می کنند مواظب رفتارتان، مواظب کردارتان و مواظب گفتارتان باشید و نسبت به یادگاران هشت سال دفاع مقدس بی اعتنا نباشید. ولی متاسفانه عده ای گوش شنوا ندارند. خداوند بیامرزد شهید باکری را، واقعا یک عده ازبچه های جنگ راه را گم کرده اند و بیراهه میروند.

یادشان رفته باهم چفیه را پهن می کردندنان خشک رادست جمعی و با خنده و شادی می خوردند و شکرمی کردند.

حالا امروز چسبیده اند به عده ای که اصلا نمی دانند معنی جنگ چیست!

امام راحل ما فرمودند نگذارید این پیشکسوتان جهاد شهادت درپیچ و خم زنگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.

 مقام معظم رهبری همیشه می فرمایند این بچه های شهدا و جانبازان را همین طوری رها نکنید و به مشکلات آنهارسیدگی نمایید، درمان جانبازان راجدی بگیرید، مسکن مناسب برای جانبازان تهیه نمایید تادغدغه نداشته باشند.

 متاسفانه مسئولین باترحم به این یادگاران هشت سال دفاع مقدس می نگرند.در کشورهای دیگر جانبازان ما را قهرمان می نامند ولی متاسفانه مدیران ما با ترحم به ما نگاه می کنند و فکر می کنند این کشور و یا ثروت این مملکت، ارثیه پدری شان هست.

 به خدا، به احترام حضرت امام خامنه ای و به حرمت انقلاب و شهدا، ما قفل بر دهان زده ایم و  وای اگرامام خامنه ای حکم جهادمان بدهد، ما همان هستیم که درهشت سال دفاع مقدس بودیم.

درددل زیاد است.

آرزو داریم ازنزدیک با مسئولین بنشینیم تا درد دل ما را گوش کنند، به واقعیت پی ببرند و گزارش های کذب و دروغ بعضی ها را گوش ندهند.

امیدواریم مدیران ماهم به خودشان بیایند.!

والسلام و علیکم و رحمت الله...


کد خبرنگار : 20