تاریخ : 1396,چهارشنبه 16 اسفند20:26
کد خبر : 58347 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تأخیر در پرداخت حقوق و عیدی بخشی از ایثارگران انتقاد کرد


رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تأخیر در پرداخت حقوق و عیدی بخشی از ایثارگران انتقاد کرد

اگر دستگاهی در مورد پرداخت حقوق و عیدی ایثارگران با مشکلی مواجه است، چرا تا کنون به مجلس اطلاع نداده است و نسبت به جایگزینی اعتبارات اقدام نکرده است.

فاش نیوز -  رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تاخیر در پرداخت حقوق و عیدی ایثارگران انتقاد و خواستار رعایت قوانین ایثارگری از سوی دستگاه های دولتی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم رعایت قوانین ایثارگری و توجه ویژه به جامعه ایثارگران خاطرنشان کرد: دولتمردان و دولتیان باید به قوانین مربوط به ایثارگران توجه جدی کنند، چرا که سرمایه کشور ایثارگران هستند. وی با اشاره به اینکه بسیاری از مسئولان کشور از قشر ایثارگران هستند متذکر شد: اگر در برنامه ششم توسعه در ارتباط با ایثارگران قوانینی تصویب شده است، باید مسئولان به آن عمل کنند، اما متاسفانه در برخی از دستگاه های دولتی به قوانین ایثارگری عمل نمی شود و آن بی توجهی به قانون است.

نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در آستانه سال نو و با توجه به مشکلات خاص خانواده های ایثارگران، حقوق و عیدی بسیاری از ایثارگران از سوی دستگاه های ذیربط پرداخت نشده است، در حالی که در لایحه بودجه منابع درآمدی و اعتبارات آن از قبل پیش بینی شده است.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم تصریح کرد: اگر دستگاهی در مورد پرداخت حقوق و عیدی ایثارگران با مشکلی مواجه است، چرا تا کنون به مجلس اطلاع نداده است و نسبت به جایگزینی  اعتبارات اقدام نکرده است.

نماینده دوره نهم  و دهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایثارگران و رزمندگان، آزادگان و جانبازان، سرمایه های این کشور هستند و از جمله کسانی هستند که در شرایط حساس می توانند به نظام و انقلاب اسلامی خدمت کنند، هر چند که در حال حاضر هم، هر جا که هستند، مشغول خدمت به نظام و مملکت هستند.

حجت الاسلام نوروزی تاکید کرد: بنابراین باید در مورد نیازها و مطالبات ایثارگران از سوی دستگاه های ذیربط، توجه جدی شود، چرا که کم توجهی به آنها در واقع کم توجهی به انقلاب و نظام و دولت است.


کد خبرنگار : 17