تاریخ : 1396,شنبه 19 اسفند19:56
کد خبر : 58369 - سرویس خبری : اخبار

جانباز نعمت الله زرانگر به کاروان شهدا پیوست


جانباز نعمت الله زرانگر به کاروان شهدا پیوست

جانباز قطع نخاع جنگ تحمیلی پس از بیش از سی سال مجاهدت و صبوری، صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت و به آرزویش، شهادت نائل آمد.

فاش نیوز -  جانباز قطع نخاع جنگ تحمیلی پس از بیش از سی سال مجاهدت و صبوری، صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت و به آرزویش، شهادت نائل آمد.

به گزارش روابط عموی انجمن جانبازان نخاعی به نقل از جانباز بهرام قصابیان « دبیر گروه پیگیری جانبازان نخاعی کرمانشاه » جانباز زرانگر که در سال ۶۱ در منطقه عمومی کردستان در دفاع از اسلام، انقلاب و میهن از ناحیه نخاع مجروح و به مقام جانبازی نائل شده بود به علت مشکلات ناشی از مجروحیت، کلیه هایش را نیز از دست داده بود و مدتها رنج طاقت فرسای دیالیز را تحمل می کرد ولی هیچگاه از آرمان ها و اهداف متعالیش دست نکشید.

این رزمنده شجاع کرمانشاهی به علت شدت بیماری و عفونت، چند روزی بود که در بیمارستان خاتم الانبیا(ع) تهران تحت نظر و معالجه بود که متاسفانه ساعات اولیه امروز روح بلندش به ملکوت اعلا پیوست.
پیکر مطهر این شهید سعید به کرمانشاه منتقل خواهد شد و صبح روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه با حضور همرزمان جانبازش، ایثارگران، مسئولین و مردم غیور کرمانشاه ازمقابل مسجد جامع به طرف میدان آزادی تشییع و در گلزار شهدای کرمانشاه به خاک سپرده خواهد شد.

از شهید نعمت الله زرانگر یک فرزند پسر به یادگار مانده است.
فاش نیوز شهادت این مجاهد نستوح و استوار شهید « نعمت الله زرانگر» را به محضر بزرگ جانباز انقلاب مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای ، خانواده این شهید عزیز و عموم مردم قدرشناس و متدین کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می نماید و برای خانواده معظم ایشان صبر و بردباری از خداوند متعال مسئلت می نماید.


کد خبرنگار : 17