تاریخ : 1396,یکشنبه 20 اسفند17:17
کد خبر : 58380 - سرویس خبری : اخبار

بزرگداشت شهدای کارمند و تجلیل از خادمین شهدا و ایثارگران


بزرگداشت شهدای کارمند و تجلیل از خادمین شهدا و ایثارگران

همایش بزرگداشت شهدای کارمند و تجلیل از خادمین شهدا و ایثارگران با حضور حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی،رییس بنیادشهید، مدیران کل و معاونین و همچنین کارمندان این بنیاد با در سالن اندیشه حوزه هنری برگزارشد.

فاش نیوز -  همایش بزرگداشت شهدای کارمند و تجلیل از خادمین شهدا و ایثارگران با رییس بنیادشهید برگزارشد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، همایش بزرگداشت شهدای کارمند و تجلیل از خادمین شهدا و ایثارگران با حضور حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی،رییس بنیادشهید، مدیران کل و معاونین و همچنین کارمندان این بنیاد با در سالن اندیشه حوزه هنری برگزارشد.

در این نشست حجت الاسلام شهیدی ابتدا با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و با اشاره فرمان تاسیس بنیادشهید از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران(ره) گفت: امام خمینی (ره) در حکم تأسیس بنیاد دو هدف اصلی خدمات رسانی و  دیگری ترویج فرهنگ شهدا را مورد تأکید قرار دادند، زیرا اعتقاد داشتند فرهنگ شهدا همان فرهنگ امام حسین (ع) در عاشوراست که باعث پیروزی انقلاب اسلامی و دوام نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی در ادامه گفت: ما درمدت چهارسال و اندی از حضورمان در بنیاد تلاش کردیم همراهی و همفکری را بین تمام نیروهای مجموعه ایجاد کنیم و برای مسئولیت های گوناگون از نیروهای ایثارگر استفاده کرده ایم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید افزود: همه ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با افتخار به خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران خدمت ‌رسانی می‌ کنیم و ارزش این خدمت همراه بودن با تکریم و احترام است.

وی سپس با اشاره به مشکلات اشتغال جامعه ایثارگری با ارایه آماری اضافه کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌ های بنیاد شهید مسئله اشتغال ایثارگران است اما این موضوع تنها منحصر به جامعه ایثارگری نیست، بلکه کل کشور با مسئله بیکاری 5/12 درصدی روبرو است که خوشبختانه درمجموعه بنیادشهید با تلاش‌های صورت گرفته این رقم 5/4درصد است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: با تلاش تمام همکارانم در بنیاد، این مجموعه 2 سال متوالی به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی انتخاب شده که قابل تقدیر است، اما باید با تلاش، نوآوری و خلاقیت، شرایط روز به روز بهتر شود.

شهیدی در خاتمه با قدردانی از زحمات کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: ما به تمام نیروهای بنیاد افتخار می‌کنیم. زیرا این عزیزان خدمتگزار بهترین و پرارزش‌ترین بندگان خداوند هستند.
 در پایان این همایش نیز از 68  کارمند برگزیده بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل به عمل آمد.


کد خبرنگار : 17