تاریخ : 1396,دوشنبه 21 اسفند14:22
کد خبر : 58405 - سرویس خبری : اخبار

خدمت به ایثارگران وظیفه است



وظیفه خدمت به ایثارگران بر عهده همه دستگاه های اجرایی است
 

وظیفه خدمت به ایثارگران بر عهده همه دستگاه های اجرایی است

شهیدخبر: نماینده ولی فقیه در اردبیل تصریح کرد: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران اصلی ترین خدمتگزاران خانواده های شاهد و ایثارگران و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند ولی در عین حال وظیفه خدمت به ایثارگران بر عهده آحاد ملت و همه دستگاه های اجرایی است.
 

  
به گزارش شهیدخبر/شهیدنیوز در آستانه 22 اسفند روز برگداشت شهدا یاسر شاهی مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد استان و اداره بنیاد شهرستان اردبیل و نخبگان و سرآمدان خانواده های معظم شاهد روز شنبه 19 اسفند 96 با آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.
آیت الله عاملی با تجلیل از مقام شامخ شهدا، گفت: انقلاب اسلامی پدیده ای با عظمت و شگرف در عصر حاضر است که سنگینی آن بر دوش خانواده های شاهد و ایثارگر است. مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران اصلی ترین خدمتگزاران خانواده های شاهد و ایثارگران و مروج فرهنگ ایثار و شهادت هستند ولی در عین حال وظیفه خدمت به ایثارگران بر عهده آحاد ملت و همه دستگاه های اجرایی است.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: ما برای رسیدن به آرمان های خود هزینه های آرمانی پرداخت کرده ایم و شهدای ما انسان های آرمانی و بزرگی بودند که از برکت نفس امام راحل پرورش یافتند. هشت سال دفاع مقدس سند افتخار و هویت ملت ما است.
امام جمعه اردبیل با بیان فرازی از تاریخ 200 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و وقوع جنگ و رخدادهای تلخ در برهه های مختلف آن و جدا شدن بخش های وسیعی از خاک کشور از تمام جهات جعرافیایی و همچنین عقب ماندگی ایران از غافله پیشرفت های علمی، خاطرنشان کرد: تمامیت ارضی و غرور مقدس ما توسط شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس حفظ شد.
وی با اشاره به معضلات اشتغال کشور و جامعه ایثارگری گفت: نباید به امید استخدام دولتی باشید؛ رویکرد و راهبرد شما باید استفاده از ظرفیت های اشتغال بخش خصوصی باشد./ایثار