تاریخ : 1396,سه شنبه 22 اسفند14:00
کد خبر : 58407 - سرویس خبری : اخبار

باهمکاری مشترک بنیاد و انجمن جانبازان نخاعی:

مادران و همسران جانبازان قطع نخاع تجلیل شدند


مادران و همسران جانبازان قطع نخاع تجلیل شدند

تعداد ۱۳۴۵ مورد دیدار با مادران جانبازان قطع نخاع که با صبوری و فداکاری در سن کهولت به پرستاری از فرزندان خود می‌پردازند و همچنین همسران این عزیزان به عمل آمد.

مدیرکل مددکاری اجتماعی و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران از انجام یک هزار و 345 دیدار با مادران و همسران جانبازان قطع نخاع در قالب اجرای طرح سپاس از اسوه‌های صبر و ایثار خبر داد.

حجت‌الاسلام "حسن هنرمند" در این رابطه گفت: در راستای اجرای طرح سپاس از اسوه‌های صبر و ایثار به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (س) تعداد 1345 مورد دیدار با مادران جانبازان قطع نخاع که با صبوری و فداکاری در سن کهولت به پرستاری از فرزندان خود می‌پردازند و همچنین همسران این عزیزان به عمل آمد.
وی افزود: هدف از انجام این دیدارها قدردانی از زحمات مادران و همسران جانبازان قطع نخاع است که سالیان متمادی با صبر و بردباری از این عزیزان مراقبت کرده‌اند.
مدیرکل مددکاری اجتماعی و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران در انتها گفت: این طرح با مشارکت انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان و کارکنان و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر سازمان‌ها در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها انجام شده است

منبع: ایثار