تاریخ : 1396,دوشنبه 21 اسفند14:26
کد خبر : 58408 - سرویس خبری : استان ها

هزار و ۱۰۰ نهال به یاد شهدا



 

هزار و 100 نهال به یاد شهدا در ساری غرس شد

 

هزار و 100 نهال به یاد شهدا در ساری غرس شد

شهیدخبر: به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا پیش از ظهر امروز بیستم اسفند ماه به یاد هزار و 100 شهید ساری در مجتمع فرهنگی فریم شهر دودانگه این شهرستان نهال غرس شد.

 

به گزارش شهیدخبر/شهیدنیوز در این مراسم که جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، رییس بنیاد ساری و مسئولین حضور داشتند، غرس نهال به نام شهدای این منطقه در فریم شهر دودانگه ساری صورت گرفت.

رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در حاشیه برگزاری مراسم غرس نهال در فریم شهر دودانگه ساری طی گفتگویی اظهار داشت: به مناسبت 22 اسفند که به روز بزرگداشت شهدا نام گرفته است به یاد ده هزار و 400 شهید مازندران، در 22 شهر استان نهال غرس شد.
رضایی گفت: در آستانه 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا همایش قرآنی ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر امروز در کانون فرهنگی شاهد تنکابن برگزار شد.
وی افزود: گلزار شهدای روستای پایین رودپشت شهرستان جویبار که کار ساماندهی آن در سال 96 به اتمام رسیده بود بازگشایی شد.
مدیرکل بنیاد مازندران به دیدار از ایثارگران اشاره کرد و گفت: شهدای گرانقدری که در اسفند ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند به منظور تکریم و تجلیل، توسط مسئولین ادارات، از خانواده های آنان دیدار و عیادت صورت گرفته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مهمترین برنامه محوری این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: در 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، مراسم اهتزار پرچم جمهوری اسلامی، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا ساعت هشت صبح روز سه شنبه با حضور تمام مسئولین دستگاه ها در گلزار شهدای ملامجد الدین ساری برگزار می شود.
رضایی افزود: پس از این مراسم، آیین تجلیل از خانواده های سه شهیدی، شهیده های استان، مسن ترین و پیرترین شهید هر شهرستان و خانواده های شهدای مدافع حرم در 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا انجام می شود.
گفتنی است مدیرکل بنیاد مازندران ضمن حضور بر مزار شهدای گمنام فریم شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از نزدیک با تعدادی از خانواده های معظم شهدا دیدار کرد./ایثار