تاریخ : 1396,دوشنبه 21 اسفند17:25
کد خبر : 58413 - سرویس خبری : اخبار

گزارش تصویری از تشییع پیکر شهید"نعمت الله زرانگر"


گزارش تصویری از تشییع پیکر شهید

مراسم تشییع پیکر پاک جانباز قطع نخاعی استان کرمانشاه" شهید نعمت الله زرانگر" ساعاتی پیش با حضور جانبازان و ایثارگران، مدیران و مسئولین استانی و مردم شهید پرور این استان ازمقابل مسجد جامع به طرف میدان آزادی و سپس گلزار شهدا انجام و به خاک سپرده شد.

فاش نیوز - مراسم تشییع پیکر پاک جانباز قطع نخاعی استان کرمانشاه" شهید نعمت الله زرانگر" ساعاتی پیش با حضور جانبازان و ایثارگران، مدیران و مسئولین استانی و مردم شهید پرور این استان ازمقابل مسجد جامع به طرف میدان آزادی و سپس گلزار شهدا انجام و به خاک سپرده شد.

به گزارش فاش نیوز، جانباز نعمت الله زرانگر که در سال ۶۱ در منطقه عمومی کردستان در دفاع از اسلام، انقلاب و میهن از ناحیه نخاع مجروح و به مقام جانبازی نائل شده بود به علت مشکلات ناشی از مجروحیت، کلیه هایش را نیز از دست داده بود و مدتها رنج طاقت فرسای دیالیز را تحمل می کرد ولی هیچگاه از آرمان ها و اهداف متعالیش دست نکشید. این رزمنده شجاع کرمانشاهی به علت شدت بیماری و عفونت، چند روزی بود که در بیمارستان خاتم الانبیا(ع) تهران تحت نظر و معالجه بود که متاسفانه ساعات اولیه روز شنبه روح بلندش به ملکوت اعلا پیوست.

با تشکر از برادر جانباز قصابیان دبیر گروه پیگیری جانبازان نخاعی کرمانشاه که تصاویر را تهیه و ارسال کرده اند.


کد خبرنگار : 21