تاریخ : 1396,دوشنبه 21 اسفند17:49
کد خبر : 58415 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

اگر سپاه نبود...!!!



ناشناس- واقعا اگر انصاف داشته باشیم و از خدمات قابل توجه سپاه پاسداران در کشور آگاهی داشته باشیم، سخن امام راحل (ره) که فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود ایمان پیدا می کردیم.

 عده ای وزیران هزار میلیاردی که به جز بالای شهر تهران جای دیگری از کشور را ندیدند با ثروت مردم تبدیل به متکبرانی شدند که یک گوشه بیکار نشستند تا آمریکا بیاید اقتصاد مقاومتی را اجرا کند اگر با پول خیرین خشتی روی خشت برود خودشان را برای افتتاح میرسانند تا در بوق و کرنا و تبلیغات کنند افسوس که عده ای نادانسته و غرق در تبلیغات عوام فریبانه رای دادند و عده ای از نمایندگان مجلس از درد مردم محروم و گرفتار مسکن مهر و سیاست های سکولاری مرفهین بی درد و عار بی خبر هستند یا منافع عموم و کشور را فدای منافع حزبی و سیاست کسب رای کردند.

 سپاه پاسداران علیرغم خدمت رسانی در مناطق محروم و کمک به کشاورزی و اجرای پروژه های عمرانی به پیشرفت و توسعه کشور کمک کرده و توانسته کشور را علیرغم رکود دست ساز و تعطیلی پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی روی پا نگهدارد و مردم را پشتیبان نظام اسلامی و قدردان رهبر معظم انقلاب کند در حالیکه هیچ گونه کار تبلیغاتی و سیاست بازی برای کسب رای مردم بروز ندادند.

 سپاه پاسداران با فرماندهی سردار سلیمانی توانسته در جنگی نابرابر و ناجوانمردانه ارتش نیابتی آمریکا و اروپا و وهابیون را با خفت و خواری بیرون کند تا علاوه بر کسب امتیازات استراتژیک در خاورمیانه امنیت تمام کشورهای اسلامی را فراهم کند. البته میوه های شیرین این فتوحات و خواری ابرقدرتها در منطقه گرچه کاملا قابل لمس است اما بهره کامل را آیندگان خواهند دانست. 

 دانستیم گوش به احمق و مزدوران خاین و تبلیغات وطن فروشان و سیاه نمایی در اینترنت نکنیم و با شجاعت حافظ دین و میهن باشیم.

کد خبرنگار : 20