تاریخ : 1396,سه شنبه 22 اسفند16:35
کد خبر : 58431 - سرویس خبری : اخبار

جانبازان به مقام شهید حدادیان ادای احترام کردند


جانبازان به مقام شهید حدادیان ادای احترام کردند

گروهی از جانبازان با حضور بر سر مزار شهید حدادیان و در منزل مسکونی خانواده این شهید نسبت به آنان ادای احترام کردند.

فاش نیوز - جمعی از جانبازان ویلچری قطع نخاعی، قطع عضو و نابینا(بصیر) دیروز برای عرض ارادت و تبریک و تسلیت به خانواده بسیجی دلاور شهید «محمدحسین حدادیان» در منزل و بر مزار آن شهید حضور یافتند.

برپایه این گزارش، جمعی از جانبازان ویلچری، قطع نخاع، قطع عضو و جانباز نابینا(بصیر) هشت سال دفاع‌مقدس، از اعضای «جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی»، انجمن جانبازان نخاعی و دیگر جانبازان به نیابت از جانبازان سراسر کشور و به منظور اعلام حمایت و عرض ارادت به خانواده شهید مدافع وطن، محمدحسین حدادیان -از شهدای اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران تهران- عصر دیروز (دوشنبه ۲۱ اسفندماه) در منزل پدری آن شهید حضور یافتند.

جانبازان ابتدا با حضور بر سر مزار شهید حدادیان به قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ این شهید عزیز پرداختند و سپس به دعوت پدر شهید در منزل مسکونی این خانواده حاضر شدند.

جانباز مجتبی شاکری از جانبازان نابینا و دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی طی سخنان کوتاهی به تجلیل از شهید  حدادیان و خانواده صبور و انقلابی او پرداخت.

«فرهاد حدادیان» پدر شهید نیز در سخنانی از سجایای اخلاقی شهید محمد حسین و اشتیاق و علاقه او به نحوۀ شهادت شهید محسن حججی، شهید مدافع حرم یاد کرد و در مورد سبکزندگی فرزند شهیدش گفت: محمدحسین راهش را پیدا کرده بود، او با ولیفقیه خودش بود و بحث آتشبهاختیار را می نشست و برای مادرش بتشریح می‌کرد و توضیح می‌داد که: هر زمان سرباز دسترسی به فرمانده اش نداشت و نمی توانست دستور فرمانده را بگیرد؛ آن عملی را که بر اساس اصول و ارزش ها درست تشخیص می دهد و به نفع نظام و مملکت اسلامی است انجام می دهد.

وی افزود: این بچه این را درک کرده بود؛ ولی هنوز مسئولین ما درک نکرده اند!

در پایان این دیدار نیز جانبازان حاضر، تندیسی از کلاه‌خودِ حضرت ابالفضلالعباس علیهالسلام را به پدر شهید حدادیان اهداء کردند.

شهید محمدحسین حدادیان، از جوانان بسیجی شمال تهران، ۳۰ بهمن‌ماه امسال در شب شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) به دست دراویش داعش مسلک  در اغتشاشات خیابان پاسداران تهران به طرز فجیعی به شهادت رسید.

گفتنی است مشروح سخنان شنیدنی پدر شهید حدادیان در این دیدار، متعاقباً منتشر خواهد شد.


کد خبرنگار : 24