تاریخ : 1396,چهارشنبه 23 اسفند17:30
کد خبر : 58437 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس هشدار داد؛

لابی‌گری برای لغو قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران


لابی‌گری برای لغو قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران

عضو فراکسیون ایثارگران از لابی گری برخی از نمایندگان برای لغو و هوا کردن قانون کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران خبر داد.

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران از لابی گری برخی از نمایندگان برای لغو و هوا کردن قانون کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز؛ یک عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به لابی گری ها در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از نمایندگان با استناد به استدلال های ستاد کل به این نتیجه رسیده اند که قانون کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران با شیوه جدید باید ملغی شود.

این نماینده مجلس که خود ایثارگر است در حاشیه جلسه علنی مجلس خاطر نشان کرد: در این راستا از مدتی قبل برخی از نمایندگان مجلس با لابی گری در صحن مجلس شورای اسلامی در صدد هستند قانون جدید که بر مبنای 30 روز کسر خدمت به ازای مدت زمان حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را از روال اجرایی خارج کنند.

بر اساس این گزارش نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای مصوبات مجلس و برنامه ششم توسعه یاد آور شد: نمایندگان ایثارگر مجلس تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهند برد تا قوانین مصوب ایثارگری به نحو احسن اجرا شود.

 


کد خبرنگار : 24