تاریخ : 1397,یکشنبه 05 فروردين17:31
کد خبر : 58523 - سرویس خبری : کاریابی

اعلام ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۷



شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد.

 رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزات آموزش و پرورش گفت: ثبت نام از داوطلبان متقاضی آزمون استخدامی پیمانی سال 97 از نیمه اول فروردین سال 1397 از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org شروع می شود.
 
 اسفندیار چهاربند در خصوص جذب و استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی این سازمان از طریق آزمون در سال 1397 اظهار داشت: در آزمون استخدامی سال 1397 بر اساس نیاز مناطق آموزشی برای حدود 70 خوشه شغلی مربوط به مشاغل آموزشی، تعداد 17 هزار و 368 نفر ، با رعایت ماده 44 قانون مدیریت خدمت کشور و در نظر گرفتن سهمیه های قانونی، بعد از طی مراحل آزمون به شرط گذراندن پودمان اول دوره مهارت آموزی، از تاریخ اول مهر ماه 97 جذب آموزش و پرورش خواهند شد. 
 
وی افزود: پذیرفته شدگان نهایی مکلفند که بقیه دوره شایستگی معلمی را همزمان با اشتغال در مدارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی بگذرانند.
 
چهاربند ادامه داد: آزمون استخدامی در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1397 برگزار و نتایج اولیه آزمون نیز، حداکثر تا اواخر خرداد 1397 از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
 
وی یادآور شد: پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات پزشکی و بررسی صلاحیت های عمومی از میان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، انتخاب و به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به منظور گذراندن دوره مهارت آموزی معرفی می شوند.
مرجع / ایرنا