تاریخ : 1397,جمعه 17 فروردين17:44
کد خبر : 58594 - سرویس خبری : اخبار

دست از رانت خواری؛ باندبازی؛ رشوه خواری و... بردارید


دست از رانت خواری؛ باندبازی؛ رشوه خواری و... بردارید

چرا با استفاده از امکانات کشور، برای ادامه تحصیل فرزندان خود در خارج از کشور تاحد پروفسوری پیش میروند اما به فرزندان شهدا و جانبازان که می رسند یه طوری وانمود می کنند که ملت فکر کنند همه امکانات کشور و تمام اموال و دارایی مملکت دست فرزندان شهدا و جانبازان است؟

عیسی مرادبخش

عیسی مرادبخش - آنچه را که انتظارداشتیم از امام بزرگوار آموختیم. به ما ارج نهادند و به ما ارزش دادند و با بصیرت خود فرمودند (شماجانبازان ثابت کردید و سند دارید از اینکه متعهد به اسلام و قرآن هستید، شما رهبران این نهضت هستید و ما ازغافله عقب ماندیم) حضرت امام که فرمان و موتور محرک دست ایشان بود همیشه خودشان را خدمت گذار ملت می دانستند و ما هم به آن فیوضات معنوی و عنایات معظم له پشت گرم بودیم و دیگر انتظار چنین روزها و چنین دولت مردانی را نداشتیم که مقام معظم رهبری هر روز تاکید کنند (مسئولین باید پاسخگوی ملت باشند).

این ملت بود که این کشور را درهمه حال ازدست دشمنان نجات دادند که شما دولت مردان با پشتیبانی خداوند و این ملت سرتان را بالا گرفتید. متاسفانه، کو گوش شنوا؟

سوال بنده این است: چرا دولت مردان ما دور زدنِ قانون را برای خود یک قانون استثناء می دانند؟ مگر حضرت امام نفرمودند: نگذارید این پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ خم زندگی خود به فراموشی سپرده شوند).

چرا جایی که کارشان گیر می افتد فورا" فرمایشان حضرت را پیش می کشند، اما درخدمت و عمل هیچ کدام از فرمایشات را به یاد نمی آورند؟

چرا سهمیه ۲۵% ایثارگران را در استخدام ها اجرا نمی کنند؟ چرا ماده ۴۸ را اجرا نمی کنند؟ چرا بااستفاده از امکانات کشور، برای ادامه تحصیل فرزندان خود در خارج از کشور تاحد پروفسوری پیش می روند اما به فرزندان شهدا و جانبازان که می رسند، یه طوری وانمود می کنند که ملت فکر کنند همه امکانات کشور و تمام اموال و دارایی مملکت دست فرزندان شهدا و جانبازان است؟

 این جمله راکه خود نمایندگان ملت درپشت تریبون مجلس می گویند، ازعراق با تریلی میلیون ها تن مشروبات الکلی و فلان وفلان وارد کشور می شود، وزیر اطلاعات میگه من خبر ندارم! وزیر دفاع میگه من خبر ندارم!

آیا این شرم آور نیست؟

چرا بناحق عده ای می خواهند این کشوری که رزمندگانش هشت سال جنگ را تحمل کردند و نگذاشتندحتی یک وجب ازخاک مابه تصرف دشمن دربیاید، الآن یک عده می خواهند در کشور آشوب راه بیندازند. این چه وضعی است؟

چرا مسئولین به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب گوش نمی دهند؟ مگه بارها نفرمودند این آمریکا و اسراییل و انگلیس قابل اعتماد نیستند؟

عده ای داد میزنند ما برجام را آفریدیم... ما فلان کردیم و همه تحریم ها لغو می شود!

ما داریم به عینه می بینیم چه شده وچه می کنند. امیدواریم مسئولین ماسرعقل بیایند و فرمایشات مقام معظم رهبری رابه درستی گوش کنند و درست عمل نمایند. (به قول حضرت امام راحل: نگذاریداین انقلاب بدست نااهلان و نا محرمان بیفتد.

 برای حفظ این کشور عزیز خونها ریخته شده، پس خواهشا دست از رانت خواری؛ باندبازی؛ رشوه خواری و... بردارید. آنچه در سر بعضی از مسئولین می گذرد، به خدا اشتباه محض است. ملت به شما رای داد و اعتمادکرد. شما هم برای آبادنی کشور وخدمت به ملت تلاش کنید.

والسلام عیکم ورحمت الله.

عیسی مرادبخش جانباز ۵۵%ضایع نخاعی از رشت


کد خبرنگار : 20