تاریخ : 1397,شنبه 18 فروردين18:45
کد خبر : 58616 - سرویس خبری : کاریابی

فعلا" بیکار باشید!


فعلا

می خواهند بعدا" عده ای راکه خودشون دوست دارند با پارتی سرکار بیاورند. با مراجعه به بنیادشهید به ما گفتند اولا" هنوز پول نداریم که حقوق یک سالتان را بپردازیم، حتی برای عید هم دستان ما جلو زن و فرزندخالی وشرمنده بود. دوما گفتند فعلا بیکارباشید تا ردیف برایتان بیاید تا استخدام بشوید.!

فرزندان شهید- من و اکثر فرزندان شاهد حدود یک سال به عنوان کارورز شغلی در سازمان های دولتی مشغول به کار بودیم و درحال حاضر کارورزی شغلی همه ما تمام شده و طبق برنامه توسعه ششم بایدتمام فرزندان شهدا که در هر وضعیتی شاغل هستند تبدیل وضعیت بشوند.

 اما حالا سازمان های دولتی که در آن مشغول هستیم از ما می خواهندکه پست هایی که داشتیم را ترک کنیم و بیکار مطلق بشویم (مثل سابق). اکثر ماحدود ۳۵الی۴۰سال سن داریم و متاهل و دارای چندفرزند هستیم. تمام دلخوشی مااین بودکه بعد از اتمام کارورزی شغلی، درهمان سازمان استخدام بشویم، اما نه سازمان ها حمایت می کنند و نه بنیادشهید.

 ما هم ازمحل پست خود بیرون نمیرویم، چون می خواهند بعدا" عده ای راکه خودشون دوست دارند باپارتی سرکار بیاورند. بامراجعه به بنیادشهید به ما گفتند اولا هنوز پول نداریم که حقوق یک سالتان را بپردازیم، حتی برای عید هم دستان ما جلو زن و فرزندخالی و شرمنده بود. دوما گفتند فعلا بیکارباشید تا ردیف برایتان بیاید تا استخدام بشوید.!

 من خودم چندبار گول حرفاشان رو خوردم و دیگه زیربارنمیروم. پست خودم را هم ترک نمی کنم. اگر با زور خواستند بیرونم کنند هر عواقبی بعدا که سرم آمد به عهده سازمان جهاد کشاورزی و بنیادشهید می باشد. چون من یک بار زندگیم را سر همین دروغ ها از دست دادم و بخاطر بیکاری، خانمم طلاق گرفت و رفت. الان هم دیگر آب از سرم گذشته، اگر خواستند مرا بندازند بیرون، فرزندان شهدا را جمع می کنم و با دردست داشتن پلاکارد اعتراض می کنیم که مردم بفهمند ما نه دنیا را خورده ایم و نه در رفاه زندگی می کنیم. نه کارمندیم ونه مایه دار، بلکه فرزندانی هستیم که ازکودکی که پدران مان بخاطر امنیت وناموس وخاک وطن همه چیزشان را و حتی ماها را گذاشتند ورفتند چه برسر ما آورده اند؟ ما بیکاران، فرزندان شهدای این کشوریم که بنیادشهیدبه ما پشت کرده و هربار یک برنامه برای مان میریزند که سرگرممان کنند.

خواهشا" ما را کمک کنید و این درد و عاجزی ما رابه اطلاع نایب برحق  امام زمان عج الله تعالی شریف حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای برسانید. چون ما از بنیادشهید دلسرد و ناامیدیم.


کد خبرنگار : 20