تاریخ : 1397,پنجشنبه 23 فروردين15:57
کد خبر : 58681 - سرویس خبری : سینما

فیلم ارزشی از ظنز سینمایی جلو زد!



نیم‌ نگاهی به فروش هفتگی سینماها

«لاتاری» و «به وقت شام» از «مصادره» پیشی گرفتند + جدول

خبرگزاری فارس: «لاتاری» و «به وقت شام» از «مصادره» پیشی گرفتند + جدول

در چهارمین هفته نمایش فیلم‌های اکران نوروزی، فیلم‌های اجتماعی از کمدی صدرنشین پیشی گرفتند و «لاتاری» در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در چهارمین هفته نمایش فیلم‌های اکران نوروزی، شاهد افت فروش فیلم «مصادره» بودیم. این درحالی است که فیلم «لاتاری» توانست صدرنشین جدول هفتگی فروش فیلم باشد. 

 

فیلم «لاتاری» با فروش یک میلیارد و 887 میلیون تومان در هفته در صدر جدول فروش قرار گرفت و کل فروش فیلم به رقم 6 میلیارد و 890 میلیون تومان رسید. 

فیلم «به وقت شام» با فروش یک میلیارد و 872 میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش قرار گرفت و کل فروش فیلم به رقم 6 میلیارد و 958 میلیون تومان رسید. فروش کل این فیلم آن را در رتبه دوم جدول فروش قرار داده است. 

فیلم «مصادره» با افت فروش هفتگی مواجه شد و این فیلم با فروش هفتگی یک میلیارد و 837 میلیون تومان روبرو شد و در رتبه سوم جدول هفتگی فروش قرار گرفت. این فیلم در کل با رقم فروش 9 میلیارد و 382 میلیون تومان مواجه است. 

فیلم سینمایی «لونه زنبور» با فروش هفتگی یک میلیارد و 50 میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش هفتگی قرار گرفت و فروش کل فیلم به رقم 5 میلیارد و 42 میلیون تومان رسید. 

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در رتبه پنجم جدول قرار گرفت و طی این  هفته 514 میلیون تومان فروخت. این فیلم در کل به فروش یک میلیارد و 678 میلیون تومان فروش داشته است