تاریخ : 1397,پنجشنبه 23 فروردين16:11
کد خبر : 58682 - سرویس خبری : ورزشی

تورنومنت یادواره شهدای مدافع حرم



رسانه ورزش، استقلال و پیشکسوتان بشیکتاش و بابلسر در تورنومنت یادواره شهدای مدافعخبرگزاری فارس: رسانه ورزش، استقلال و پیشکسوتان بشیکتاش و بابلسر در تورنمنت یادواره شهدای مدافع حرم

به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

و سایت رسمی تیم فوتبال رسانه ورزش، مسابقات فوتبال چهارجانبه عید مبعث و یادواره شهدای مدافع حرم روزهای جمعه و شنبه ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه جاری به میزبانی اداره ورزش و جوانان بابلسر در ورزشگاه شهید علیزاده این شهرستان برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات تیم های پیشکسوتان استقلال، پیشکسوتان بشکیتاش ترکیه، پیشکسوتان بابلسر و تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی (رسانه ورزش) حضور خواهند داشت.

تیم فوتبال رسانه ورزش که با حمایت شرکت آریا شیک قشم در تورنمنت و رویدادهای مختلف حضور پیدا می کند در نخستین دیدار خود ساعت ۳۰:۱۴ دقیقه روز جمعه به مصاف تیم پیشکسوتان باشگاه استقلال خواهد رفت. دیدار دوم نیز بین تیم های بشیکتاش و بابلسر برگزار خواهد شد.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این تورنمنت، تیم های برنده روز شنبه دیدار فینال را برگزار خواهند کرد و بازنده ها نیز برای عناوین سوم و چهارم به مصاف هم خواهند رفت. ضمن اینکه قرار است مراسم جشن عید بزرگ مبعث نیز در ورزشگاه محل انجام مسابقات برگزار شود.