تاریخ : 1397,دوشنبه 03 ارديبهشت15:19
کد خبر : 58704 - سرویس خبری : اخبار

ترغیب به جدایی در خانواده جانبازان با چه نیتی است


ترغیب به جدایی در خانواده جانبازان با چه نیتی است

جانباز نخاعی گیلانی اقدام عجیب مسئولان بنیاد این استان در تشویق و ترغیب خانواده جانبازان به طلاق و جدایی را فاش کرد.

فاش نیوز -  بنیاد گیلان در اقدامی عجیب خانواده ایثارگران را به فروپاشی سوق می دهد و همسران جانبازان را تشویق به طلاق می کند!

متن زیر نامه دردمندانه یک جانباز نخاعی است که نسبت به این اقدام خانمان برانداز در بنیاد گیلان هشدار داده و خواستار پیگیری از مجاری قانونی شده است:

بنده یکی از جانبازان جنگ هستم، با ۷۰درصد از کار افتادگی از ناحیه نخاع. حضرت امام خمینی رحمة الله علیه وحضرت آقا، امام خامنه ای بارها از رشادت های شهدا و جانبازان و ایثارگران بیاناتی درخصوص جایگاه آنها چه نزد خداوند سبحان و ملت ایران دارند و جانبازان را شهید زنده قلمداد می نمایند.

اینکه این شهدای عزیز و جانبازان برای حفظ دین و مملکت و برای حفظ ناموس رفتند و جان خودشان را فدا کردند چطور یک سازمان بنام بنیاد شهید و ایثارگران شأن و منزلت این بزرگواران را با کارهای ناصواب زیر سوال می برند.

پدران و مادران شهدا که کاملا از یاد رفته اند، هرکدامشان در داغ عزیزانشان پیر شده اند و احتیاج به نگهداری دارند، بنیاد بی شرمانه از خانواده های آنان می خواهد که والدین خود را به آسایشگاه معلولین ببرند.

آیا این است سزای مادران و پدران شهدا که جوانانی آسمانی تربیت کردند تا در راه دفاع از ناموس و دین شهید شوند و به همسران جانباز که نقص عضو دارند، نخاعی و دست و پاها قطع شده ها را تشویق به طلاق و از هم پاشیدن خانواده ها می کنند و به همسران جانباز پیشنهاد می دهند که: «همسرتان را رها بکنید بروند آسایشگاه و خودتان بروید ازدواج بکنید و از زندگی لذت ببرید»!

درکجای دین ما یا در ادیان دیگر آمده که اینگونه پیشنهادهای بی شرمانه را به این خانوادها بدهند؟! ما برای حفظ ناموس خودمان رفتیم و جان دادیم؛ الان این آقایان بی غیرت باچه جرأتی و باکدام قانون ناموس ما را از دست ما می گیرند؟! ای تف به غیرت اینها. نان تشکیلات ما را می خورند به ما خیانت هم می کنند.

واقعاً این بنیاد شهید مخصوصاً بنیاد گیلان با این مدیر نالایقش..... چطور آبروی نظام را ملعبه خودشان قرار داده و وصیت امام راحلمان را زیر سوال می برند. آیا در این استان کسی نیست به این مدیر نالایق بنیاد شهید گیلان گوشمالی بدهد و از صحنه مدیریتی حذف کند؟ حتی در قسمت مددکاری بنیاد گیلان چه آدم هایی کار می کنند که اوامر این مدیر را اجرا می کنند؟

حال از همه کسانی که این درد را شنیدند اعم از کارگزاران استان و نهادهای امنیتی، آقای استاندار و نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و مردم غیرتمند استان خواهشمندم به هر صورت ممکن این مدیر متخلف و بی کفایت را از کار برکنار کنند. باتشکر

ناصر سهراب زاده، جانباز نخاعی از شهر رشت


کد خبرنگار : 23