تاریخ : 1397,چهارشنبه 29 فروردين19:48
کد خبر : 58772 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

از جیب ایثارگران...!



جانباز 50 درصد از تبریز - واقعیت قضیه این است اختلاس ها و سوء رفتارهای اداری کم بود، حال مدیران، کذابی و دروغگویی را هم در کشور آغشته به خون جوانان نهادینه کردند. کذابان! چه کسی این فرجه زمانی 30 روز کاری را در پرداخت هزینه های درمانی را استاندارد کرده؟

 درحالی که بیمه ایران نهایتا" 10 تا 15 روزه هزینه ها را پرداخت می کرد، حتی بنده در چند مورد که هزینه ها بیشتر بودند و جیبم را برای یک ماه هزینه زندگی خالی کرده بود، مستقیم به شعبه بیمه ایران در تبریز مراجعه کرده بودم و مدارک را تحویل داده بودم و در همان روز بدون فوت وقت به حساب بانکی واریز گردیده بود.

 حال شما مدیران بنیاد شهید که شریک مساعدت های بانک و بیمه برای منافع شخصی خودتان از قبیل وام با بهره کم و رفع افتضاحات مالی و اقتصادی بانک دی هستید، این قرارداد بسته شده زمان 30 روزه روز کاری اداری را برای پرداخت هزینه های درمانی مقرر می کنید.

 شماها دستتان در یک کاسه است و وجوه و اعتبارات دولتی را از خزانه با بهانه هزینه های درمانی خارج می کنید و این اعتبارات را به نفع بانک ورشکسته دی و بیمه دی و به قصد منافع شخصی در اخذ وام های کم بهره از بانک را مدیریت می کنید و با این وضعیت بانک دی هم تا انتهای سال مالی 1395 به ازای هر سهم 210 تومان ضرر داده است.

 می توان اینطور مسائل موجود را تفسیر نمود که سهام خانواده ایثارگران که به قیمت اسمی اولیه 100 تومان بوده و بایستی در این چندین سال لااقل تا میزان 100 تومان سود می داد که نداده که با احتساب آنها می شود 200 تومان و الان که 210 تومان ضرر به ازای هر سهم مشخص شده می توان گفت که 410 تومان از جیب سهامداران خورده اند و الان باز هم می خواهند این خوردن را باز هم از جیب ایثارگران ادامه دهند.

 به امور درمان جانبازان برسید نه اینکه نمکی برزخم جانبازان بپاشید. به خدا خون شهدا و این جوانان یقه شما را در این دنیا و آخرت خواهند گرفت.


کد خبرنگار : 20