تاریخ : 1397,دوشنبه 10 ارديبهشت20:12
کد خبر : 58844 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

کمیسیون پزشکی این مدارک را بررسی کند



 اسفندیار کرمی -  باسلام؛ ضمن تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه، احترامابه استحضارمی رساند اینجانب اسفندیار کرمی فرزند عیسی ش ش۲۷۶ کدملی۴۰۱۰۵۱۶۳۷۲درتایخ۱۳۶۴/۰۶/۱۸اعزام به خدمت مقدس سربازی و جنگ تحمیلی و دفاع از وطن نظام؛ دین را داشته ام. بعد از چندین ماه حضور در جبهه حق علیه باطل در تاریخ۱۳۶۵/۰۲/۱۳در درگیری با دشمن بعثی منطقه عملیاتی مهران بر اثر اصابت خمپاره دشمن از ناحیه هر دوگوش مجروح شدم. توسط بهداری لشکر۲۱حمزه به بیمارستان ۵۰۴تهران اعزام شدم و تحت درمان قرارگرفتم که پرده و شنوائی گوش سمت راستم را به طورکلی از دست دادم  و درتاریخ۱۳۶۵/۰۵/۰۳درمنطقه عملیاتی مهران موردتک شیمیایی قرارگرفتم.
اینجانب به دلیل آسیب مغزی ناشی از صدای انفجار خمپاره دچار ناراحتی اعصاب و روان شده ام که چندین سال در بیمارستان روانپزشکی میلاد شهریار تحت درمان می باشم. ضمنا برای درمان مجروحیت گوشم در بیمارستان امیراعلم تحت درمان می باشم که درتاریخ۱۳۹۷/۰۲/۳۱نوبت عمل جراحی دارم. ضمنا مدارک بیمارستانی سال۱۳۶۵ و مدارک صورت سانحه کمیسیون پزشکی نزاجا کمیسیون ماده۱۲۰قانون آجا را دارامی باشم.

با وجود داشتن تمام دردها و ضایعات ناشی از جبهه و جنگ، متاسفانه چندین سال است که برای درصد جانبازی به بنیاد شهید اقدام کرده ام. می گویند مجروحیت شما ربطی به جبهه وجنگ ندارد بدون معاینه پزشکی می گویند از روی حدس زدن حس می کنند و هیچ مسئولی قادر به همکاری و پاسخ گویی نیست. ازریاست محترم بنیادشهید کل گرفته تا ریاست محترم کمیسیون پزشکی و کمیسیون ماده۱۶جوابگو نیستند. همیشه حق و حقوق ایثارگران را پایمال کرده اند. فقط درحد حرف، ولی عمل هیچ. اگرنظرخواهی از ایثارگران انجام شود۹۹درصد ناراضی هستند. به کمیسیون پزشکی مراجعه کردم؛ نه معاینه کردند و نه می گذارند سوالی بکنی؛ می گویند جواب کمیسیون را ارسال می کنیم.

ازمدیرمسئول فاش نیوز عاجزانه تقاضامندم حق حقوق از دست رفته ما ایثارگران توسط بنیاد جانباز وکمیسیون پزشکی ما آسیب دیده های دفاع مقدس را یاری کنید؛ دست مدد به سوی شما دراز کردیم.
قبلا از همکار کمال تشکر رادارم.
به امید ظهور منجی بشریت
ضمنا:مدارک پیوستی
۱:مدارک بیمارستان سال۱۳۶۵
۲:تائیدیه صورت سانحه
۳:تائیدیه کمیسیون پزشکی نزاجا
۴:تائیدیه کمیسیون۱۲۰ قانون آجا
۵:تائیدیه احرازجانبازی
۶:تائیدیه تک شیمیائی دشمن
۷مدارک تحت درمان بیمارستان امیر اعلم
۸:مدارک تحت درمان بیمارستان روانپزشکی میلادشهریار


کد خبرنگار : 23