تاریخ : 1397,چهارشنبه 05 ارديبهشت20:00
کد خبر : 58854 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

مناسب سازی سوئیت های پارک سیمرغ سمنان جهت جانبازان


مناسب سازی سوئیت های پارک سیمرغ سمنان جهت جانبازان

بحث مناسب سازی اماکن و محیط برای تردّد جانبازان و معلولین امری است ضروری که باتوجه به قوانین موجود، باید در دستور کار مدیران، مهندسان و مراجع ذیصلاح باشد.

فاش نیوز - بحث مناسب سازی اماکن و محیط برای تردّد جانبازان و معلولین امری است ضروری که باتوجه به قوانین موجود، باید در دستور کار مدیران، مهندسان و مراجع ذیصلاح باشد. در همین زمینه برخی از جانبازان در سطح کشور، به صورت خودجوش در صدد رفع مشکل و پیگیری بحث مناسب سازی اماکن محل ترددّ جانبازان و معلولین هستند که مدیر گروه پیگیری جانبازان نخاعی استان خراسان رضوی "حمیدرضا مداح" اخیرا گزارشی از اقدام مثبت انجام شده ای در سمنان داد.

 یکی، برای مناسب سازی اماکن بین راهی (در راه سفر به دیار عشق و بارگاه علی ابن موسی الرضا علیه السلام) در استان سمنان آستین همت را بالا زده و پیگیر رفع مشکل و مناسب سازی سوئیت های پارک سیمرغ در شهر سمنان شده است.


 مهندس عزیز پورمند از مسئولین استان سمنان، از بازسازی سوئیت های پارک سیمرغ خبری شد و ایجاد و نصب رمپ جهت معلولین و جانبازان خبر داد و اضافه کرد که گام های دیگر جهت رفاه حال این عزیزان در دست اقدام و پیگیری میباشد.

او دراین باره افزود که پارک سیمرغ سمنان پس از یک سال نامه نگاری و پیگیری، بالاخره جواب داد و فعلا" رمپ مناسب برای تردد با ویلچر ایجاد کرده اند و در آینده به دنبال مناسب سازی داخل سوئیت ها هستند.


کد خبرنگار : 23