تاریخ : 1397,پنجشنبه 06 ارديبهشت13:46
کد خبر : 58876 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

با تغییر وضعیت پتروشیمی تبریز!



جنت دوست- بنده جانباز هستم و به مدت 4 سال کارمند رسمی وزارت نفت (1369- 1373) بودم. در سال 90 که پتروشیمی تبریز دولتی بود رای اعاده به خدمت از کمیسیون ماده 16 دریافت کردم و با اخذ سمت و موافقت و صدور مجوز جذب منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وزارت نفت قرار گرفت.

  متاسفانه گزینش وزارت نفت تایید صلاحیت نکرد و پس از 4 سال شعبه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری با نقض رای گزینش حکم اعاده به خدمت من را با رعایت حقوق مکتسبه کارمندی صادر کرد. در این فاصله پتروشیمی تبریز خصوصی شده و آن شرکت و منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از اعاده به خدمت بنده که تابع مقررات استخدامی و صندوق بازنشستگی وزارت نفت است استنکاف می نمایند و پیشنهاد قرارداد مدت موقت کارگری و صندوق تامین اجتماعی می دهند.

1- بر اساس مستندات قانونی حقوق جانباز باتوجه به اینکه تعهدات دستگاه و شرکت متبوعه قبل از خصوصی سازی ایجاد و تاخیر مربوطه در جذب من، متوجه گزینش دستگاه است، تکلیف چیست؟

2- آیا قانون تسهیلات استخدامی جانبازان همچنان معتبر است؟

3-برابر ماده 3 قانون تسهیلات استخدامی دستگاه در این حالت پتروشیمی تبریز است یا شرکت ملی صنایع پتروشیمی و تکلیف اعاده به خدمت دستگاه منفک شده جانباز در ماده 4 قانون متوجه کدام است؟

لطفا مستندات قانونی و مساعدت های لازم در جهت استیفای حق مکتسبه ارایه قرمایید.

لازم به ذکر است بنده با مدرک کارشناسی درخواست اعاده به خدمت داده و در حال حاضر کارشناسی ارشد دارم.


کد خبرنگار : 20