تاریخ : 1397,سه شنبه 18 ارديبهشت20:10
کد خبر : 58911 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

با حضور مدیرکل بنیاد تهران در انجمن جانبازان نخاعی مطرح شد:

کارگروه های مشترک بنیاد و انجمن جانبازان تشکیل می شود


کارگروه های مشترک بنیاد و انجمن جانبازان تشکیل می شود

مدیرکل و معاونان بنیاد شهید استان تهران با حضور در دفتر انجمن جانبازان نخاعی، با اعضای هیئت مدیره این انجمن به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

فاش نیوز - نشست انجمن جانبازان نخاعی با مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران تهران بزرگ  و معاونانش در دفتر انجمن برگزار گردید.

به گزارش خبرنگارما، نادر نصیری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ که جدیدا به این سمت منصوب گردیده به همراه عبدوستی، معاون بهداشت و درمان و نورچه ای معاون فرهنگی بنیاد شهید تهران بزرگ با حضور در دفتر انجمن جانبازان نخاعی در مورد مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی تهران و همکاری های دوجانبه بحث و گفت و گو کردند.

در این نشستِ صمیمی که عصر روز گذشته برگزار شد، اسرافیلی رییس هیئت مدیره انجمن ضمن خیرمقدم به مدعوین، با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع)، تاریخچه ای از تشکیل و روند ارائه خدمات به جانبازان نخاعی و پیگیری مطالبات آنها بیان کرد.

اسدزاده مدعامل انجمن جانبازان نخاعی نیز با اشاره به مشکلات حاد برخی از جانبازان، خواستار رسیدگی به وضعیت آنان شد و انجمن جانبازان نخاعی را بازوی توانمندی که برخی از وظایف بنیاد را بر دوش دارد دانست و بر حل و فصل کاستی ها و معضلاتی که گریبانگیر جامعه جانبازان نخاعی گردیده تاکید کرد و آمادگی انجمن را برای تشکیل کارگروه مشترکی با بنیاد برای بررسی و اقدام برای رفع مشکلات جانبازان اعلام کرد.

مسئولان کمیته های بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی و اردویی انجمن نیز در گزارش های جداگانه ای با اشاره به اقدامات انجام شده توسط کمیته های مربوطه، توضیحاتی در باره مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی استان تهران ارائه دادند و با ارائه راهکارهایی، خواستار توجه جدی به وضعیت جانبازان با توجه به افزایش سن و بالطبع افزایش مشکلات درمانی، و نیازهای فرهنگی و ورزشی آنان شدند.

در ادامه این جلسه نورچه ای، معاون فرهنگی و عبدوستی معاون بهداشت و درمان بنیاد تهران نیز در توضیحاتی به برخی از مشکلات مطرح شده پاسخ دادند و با استقبال از پیشنهاد ارائه شده برای بررسی بند بند مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی، آمادگی خود را برای تشکیل نشست های مشترک با کمیته های مختلف انجمن اعلام کردند.

در پایان این نشست نیز نادرنصیری با بیان اینکه برای حل مشکلات جانبازان قطع نخاعی از هر اقدامی توسط معاونت های مختلف بنیاد تهران حمایت می کند تاکید کرد: در نشست های تخصصی و مشترک با کمیته های انجمن و با حضور کارشناسان، وضعیت جانبازان قطع نخاعی مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد و تصمیمات لازم برای رفع مسائل موجود اتخاذ شود.
نصیری با اشاره به اینکه  همه مدیون ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان هستیم گفت: جانبازان قطع نخاع با نگاه واقع بینانه و اِشرافی که بر مشکلات خود دارند می توانند مشاوران مناسبی برای خدمت به این قشر باشند و ما از پیشنهادات و طرح های آنان برای ارائه خدمات مناسب به این جانبازان عزیز استقبال می کنیم.

جزئیات کامل این نشست و مباحث انجام شده در آن در آینده نزدیک از همین پایگاه خبری به اطلاع کاربران عزیز ایثارگر خواهد رسید.

 


کد خبرنگار : 21