تاریخ : 1397,یکشنبه 16 ارديبهشت15:25
کد خبر : 58989 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

خطاب به بیمه دی و بهداشت و درمان بنیاد:

یکی به داد ما برسد!


یکی به داد ما برسد!

تو را به خدا به داد ما برسید. مشکل درمان و دارو داریم. اگر داروها را نتوانیم تهیه کنیم، می میریم! دو تا بچه دارم، دارو نتوانم بخورم، حالات روحی و روانی ام به هم می خورد. کنترلی روی اعصابم ندارم. نه دولت، نه مجلس و نه بنیاد شهید مشکلات ما را حل نمی کنند.

امین امان الله پور - تو را به خدا به داد ما برسید. مشکل درمان و دارو داریم. اگر داروها را نتوانیم تهیه کنیم، می میریم! دو تا بچه دارم، دارو نتوانم بخورم، حالات روحی و روانی ام به هم می خورد. کنترلی روی اعصابم ندارم. نه دولت، نه مجلس و نه بنیاد شهید مشکلات ما را حل نمی کنند.

خانواده شهید برای داروی پدرش که زخم بستر گرفته است، به او مراجعه می کند، می گویند: نمی توانیم دارو بدهیم. بنیاد تعهدات خودش را انجام نمی دهد!

بیمه دی و جناب دکتر عباسپور! به جای نشستن و حرف زدن از پشت آن میز بیرون بیایید، بیایید شهرستان ما و ببینید چه بدبختی برای دارو و درمان می کشیم. چرا حرف های حضرت آقا را روی زمین می گذارید؟ مگر حضرت آقا نفرمودند که به مشکلات جانبازان رسیدگی کنید؟ مگر امام نفرمودند: "جانبازان رهبر این نهضت هستند"؟ پس چرا حرف های ایشان را عمل نمی کنید؟

تو را به خدا یک نفر مشکلات ما را حل کند. پاهایم عفونت کرده، ریه ام مشکل دارد، سیستم اعصابم به هم ریخته است. من دارم از بین می روم. کسی صدای من را می شنود؟ به دردم رسیدگی کنید.

آقای عباس پور! مگر نگفتید که ما مشکلات را حل کردیم و بیمه دی پرداخت می کند؟ اما هیچ کس جوابگو نیست! در بیمه دی می گویند همه اش دست تهران است و پولی به ما نداده اند. شرم کنید از خانواده شهدا و جانبازان.

اگر واقعاً مسئولید باید از این بی توجهی به جانبازان و خانواده شهدا استعفا بدهید. تو را به خدا یک نفر کمک کند. جناب آقای گیلانی نماینده محترم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، شما که خود جانباز و خانواده شهید هستید، چرا سکوت کرده اید؟ چرا هیچ وقت مشکلات ما را بیان نمی کنید؟ مدیون هستید اگر صدای ما را بیان نکنید. من به شما پیام دادم و گفتم اما متاسفانه مثل همیشه سکوت کردید و هیچ جوابی ندادید!


کد خبرنگار : 23