تاریخ : 1397,یکشنبه 16 ارديبهشت18:58
کد خبر : 58996 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

شما که لالایی بلدید...!



شماکه مبفرمایید خجالت می کشیم چرا اندازه یک دهم این اختلاسها را برای درمان این شیرمردان که جوان و سالم رفتند اما ناقص ودردمند برگشتند هزینه نمی کنید؟

مشکانی

مشکانی - شمایی که لالایی بلد هستید چرا خود نمی خوابید؟

 « عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ملاقات های مردمی تاکید کرد: در برخی از ملاقات ها، هنگامی که به دیدار جانبازان عزیز می رویم و زندگی آنها را که می بینیم از خود خجالت می کشیم. متاسفانه جانبازی که توقع اش این است که حق پرستاری دریافت کند اما از آن دریغ می شود و یا حتی توانایی مالی برای معالجه بیماری فرزند خود ندارند و از این گونه موارد در جامعه ما زیاد شده است».

شماکه می فرمایید خجالت می کشیم چرا اندازه یک دهم این اختلاسها را برای درمان این شیرمردان که جوان و سالم رفتند اما ناقص ودردمند برگشتند هزینه نمی کنید؟

فقط درحرف، شماها خجالت می کشید؟ چطور هرروزصبح که تلویزیون راروشن می کنیم و می بینیم ازفلان موسسه یا بانک چندهزارملیاردتومان اختلاس شده و بعضی ازمدیران ارشد کشورمان آنها را ذخایرانقلاب مینامد، خجالت نمی کشید؟

چرا وقتی یک کارگر بدبخت بخاطرمشکلات زندگی و جهیزیه فرزندش و جهت دریافت وام به بانک مراجعه کند، آنقدر او را ازاین اتاق به آن اطاق می برند و هفت خوان رستم را طی می کنند ولی نتیجه نمیگیرد خجالت نمی کشید؟

 90درصد مردم واقعا درمانده همین وام هستند و آبروی شان را همین وام 3یا5 میلیونی می خرد، اما به دلیل پیچ و خم های اداری آن هم بعداز پرداخت چندین فیش و تمبر و سفته نمی توانند وامی دریافت کنند!

چرا به دزدان که مال و اموال کشور را غارت می کنندو بعدبه خارج ازکشور (از مجرای قانون) انتقال می دهند ذخایرانقلاب می گویند؟

چرا فقط در جلسات سخنرانی و مجالس گوناگون ازنام رزمندگان و ایثارگران به نفع خودشان استفاده می کنند،؟ اما درعمل هیچ! ؟؟؟؟؟ چرا بعد از سی سال اردفاع مقدس امثال من رزمنده و موجی بدون دفترچه درمانی که هیچ بارمالی هم ندارد را با کلی درد به حال خودشان رها کردید؟

رزمندگان به جرم رفتن به جنگ دارند زجر می کشند نور چشمان و همسران صبور این شیرمردان چه گناهی کرده اند؟

همه اینها را گفتم چون خودم تجربه اش کرده ام!

*رزمنده دردمند و داوطلب 27ماه جنگ ومحروم از کوچک ترین امتیاز در طول این 30سال:


کد خبرنگار : 20