تاریخ : 1397,یکشنبه 16 ارديبهشت19:39
کد خبر : 58999 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مسئولی که نهر از در خانه اش رد می شود...!



رمضانعلی ایرانپور- سلام به رهبر عزیزم. سلام به همه شهدا و خانواده معظم آنها. سلام به همه جانبازان عزیز و مظلوم که همیشه مورد ستم هستند. من جانباز اعصاب و روان و در جبهه ها دچار موج گرفتی از کل بدن شدم. از محضر آقا امام زمان (عج) خجالت می کشم که دردم را بگم. شب ها که خواب ندارم از ناحیه پا و کمر و دست کم کم دچار بی حالی شدم و رفته رفته زیاد شد. از فرط درد دندان که علت را نفهمیدم یکی یکی دندان هایم را کشیدم. از گوش بسیار کم شنوا و در سر و گوشم وز وز یک نقل و نبات همیشگی است.

 نمیدانم چرا سفارش خرید همسرم را تا سر خیابان که می روم فراموش می کنم؟ واماندم. به دخترم گفته پدرت حالت روانی ها را داره. همه درد و رنج و الکی که دارم و برای دارو و دکتر و درمان که ماندم. نمیدونم این گونه حرف ها را که خیلی زیاد هم است کجای دلم بزارم؟!
 اگر همسرم با کسی آرام صحبت کنه فکر میکنم دارند مرا به سخره می گیرند! پزشکان نا آگاه برای من پنج درصد جانبازی زدند ولی به خدا حتی حاضر نیستند در قبال میلیون ها پول، یک شب من و ماها را داشته باشند! فقط دلم به این خوشه که بالاخره آقا میاد و به داد مظلومین میرسه.

 آقایان که در خونه های آنچنانی در بهترین نقاط شهر که نهر آب از جلوی خونه هاشون رد میشه چطور وقت پیدا می کنند که ما چی می کشیم. عزیزان جانباز فقط امید به ظهور داشته باشید و از دعا برای سلامتی رهبر عزیزمان و خدمت گزاران خالص غافل نشوید. می خواستم یک بار دیگر در کمیسیون شرکت کنم ولی وقتی دستور دارند به هیچ جانبازی درصد ندهند، پس چرا ما خودمان را کوچیک کنیم.

 در هر حال بماند قصه جبهه و نیاز به حضور جوانان جان برکف یک طرف قضیه و این داستان بنیاد و درصد مافیایی که راه افتاده طرف دیگه. عزیزان من خودم را با کتاب و قرآن و نهج البلاغه و کانال دکتر رازقی پور و چند کانال خوب دیگه سرگرم کردم و با این دو بیت از مرحوم نخودچی صحبت را تمام می کنم. ‌

خدا نگهدار شما عزیزان  ‌

زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی    

کمک ز غیر تو ننگ است یا علی مددی

گشاد کار دو عالم ز یک اشاره توست

به کار ما چه درنگ است یا علی مددی


کد خبرنگار : 20