تاریخ : 1397,سه شنبه 18 ارديبهشت14:41
کد خبر : 59041 - سرویس خبری : اخبار

باز هم شکایت از بیمه دی!


باز هم شکایت از بیمه دی!

منِ جانباز شیمیائی "اسپری" عضوی از وجودم است. چرا باید هر چند وقت برای تائید نسخه ام بروم و دردسر بکشم؟ چرا کسی مشکلات ما را حل تمی کند و چرا مسئولین بنیاد نسبت به ما بی تفاوت شده اند؟

معلم جانباز

معلم جانباز -  بیمه دی واقعا ما را به بازی گرفته و هرچه دوستان جانباز اعتراض و مطلب می نویسند به جای بهبود شرایط، وضع بدتر هم می شود. مسئولین محترم چون خودشان قلبا و رانتی(در مناقصه) این بیمه را برنده کردند، در تمام مجالس به به و چه چه می کنند که بیمه دی بی نظیر است! بخدا خسنه شدم برای گرفتن یک اسپری که اگر نباشد نفسم بند می آید و سیاه میشوم.

نسخه را که بردم داروخانه قبول نکرد و گفت باید به تائید بیمه دی برسد. گفتم دکتر جان ساعت 9شب بیمه دی باز است که بروم تائید نسخه را بیارم؟ گفت: پس 95 هزار تومان میشود، آزاد حساب کن.

خلاصه عرض کنم پس از خواهش و تمنا، خود داروخانه  از طریق سیستم رایانه گذاشت تا از طریق بیمه تائید بشود که بالاخره بعد از 2ساعت معطلی و اعصاب خوردکنی دلش سوخت و دارو را داد. حالا تائید شد و یا اینکه بدون تائید داد خدا می داند!

حرف حقیر این است منِ جانباز شیمیائی "اسپری" عضوی از وجودم است. چرا باید هر چند وقت برای تائید نسخه ام بروم و دردسر بکشم؟ چرا کسی مشکلات ما را حل تمی کند و چرا مسئولین بنیاد نسبت به ما بی تفاوت  شده اند؟

در مرگز استان ما برای ارائه نسخه داروهای آزاد (خریداری شده) و گرفتن پولش، هر روز صفی چند ده نفره تشکیل می شود. برای یک استان، دونفر دختر خانم مستقر شدند که یک نفر نسخ را میخواند و آن یکی می نویسد و اگر مراجعه کنی یک نصف روز وقتت را می گیرد!

به نظرمی رسد شاید این کار صرفا بخاطر منصرف شدن افراد برای ارائه نسخ و گرفتن وجه آنهاست و عمدا شرایط را به گونه ای سخت می کنند که افراد دنبالش نروند! وجدانا بیمه دی قصد ندارد به تعهدات خود عمل کند!

چرا مسئولین کاری نمی کنند؟ خدا وکیلی اسم این بیمه تکمیلی نیست، لطفا کلاه یر سرتان نگذارید!

از جانبازان می پرسم،: دوستان کدامیک از شما داروخانه رفتید و همه داروهای خود را کامل با بیمه گرفتید؟ بله اگر سرماخورده باشید شاید، ولی داروهای تخصصی و ضرروری همه اش آزاد است! امیدوارم مسئولین این مطالب را بخوانند ودست از رابطه بازی بردارند و برای رضای خدا، حل مشکل کنند.

حق یارتان

 


کد خبرنگار : 19