تاریخ : 1397,سه شنبه 18 ارديبهشت14:49
کد خبر : 59044 - سرویس خبری : اخبار

جناب پرزیدنت! تحریم ها که بر شما اثر ندارد!


جناب پرزیدنت! تحریم ها که بر شما اثر ندارد!

خوب کاش میشد گاهاً با لباس مبدل تو مناطق خصوصاً پائین شهر تهران و دیگر شهرستان ها رفت و آمد می کردید.

سیدعلی تقی آبادی - در مورخه 97/2/16 ساعت 15:30 دقیقه، جناب پرزیدنت روحانی به نیشابور تشریف آوردند. خداراشاکرم به اندازه انگشتان یک دست از جانبازان به دیدار پرزیدنت نرفتند. به قولی برای جانبازان جایگاه ویژه و کارت صادر کرده بودند.

 من به اتفاق یکی از دوستانم که ایشان نیز جانباز 70% میباشد ولی شکرخدا نیازی به ویلچر وعصا نداره ولی ازناحیه فک داغونه روده هاش چندمتری پلاستیکی، خلاصه ازدرب به اصطلاح ویژه خواستیم وارد شویم.

 به من گفتن شما بایستی بری از درب دیگر تا عصاهایت که زیربغل گرفتی بازرسی گردد. گفتم مردحسابی من با این عصا میخوام چه کار کنم؟ گفتن امنیتیه. حال بر فرض اینکه یکی پیدا شد و جناب روحانی را به فیض شهادت نائل کرد، چه بهتر! به جمع شهداء پیوسته!
 
 عرض شود جناب پرزیدنت روحانی فقط خوب بلده با الفاظ بازی کنه. میگه تحریم ها اثری بر ملت بزرگ ندارد. اولاً یکی از همین افراد ملت بزرگ که دست و پایش را در دفاع داده، اجازه ندادن بدون تفتیش وارد شوم. خوب حالا جزء آدم بدها محسوب شده. خوب یکی نیست بگه مگه شما جزء مردمین که تحریم ها اثر داشته باشه؟!

 حساب های بانکیتان که الی ماشاءا...! ازطرفی هی امنیت رو به رُخ می کشند. خوب کاش میشد گاهاً بالباس مبدل تو مناطق خصوصاً پائین شهر تهران و دیگر شهرستان ها رفت وآمد می کردید. اونوقت مشاهده می کردید که خانم ها که جای خود دارد حتی مردان امنیت ندارن!

 جناب روحانی! شما که درب ماشینتان رو کس دیگری واسه تون باز میکنه. برای جلوس کردن، صندلیتان را دیگران واسه تون عقب جلو میبرن، اصلاً مسائل و مشکلات مردم را متوجه می شوید که دم از ملت بزرگ ایران می زنید؟ شما که خودتان در ایران یراری که قدرت تکیه زده اید و بیت المال را بیت الجیب دانسته و فرزندانتان هم که در کشورهای غربی با پول بیت المال که ارث پدریتان دانسته در کمال خوشی و امنیت کامل و بادیگاردها پادر رکابشان هستند، تحریم ها برایشان اثری نداشته و نخواهد داشت!

 جناب پرزیدنت! انصافاً خوب ملت رو گول زدید، دریافتی کارگر و کارمند به ریال خرید به دلار اونوقت شما انتظار دارید کارگر ازکارش نزده، کارمند از کارش نزده، مردم عامی هم که سرکارند البته بدون مزد و مواجب!

 خدائیش یک بار در خلوتتان کلاهتان را قاضی کرده ببینید چه برسر ملت آوردید؟ گریزی بزنم به سخنانتان در مناظره ها که خطاب به جناب قالیباف فرمودین اگر من اون مردونگی رو در حق شما نمی کردم که الان شما اینجا نبودید! نمیدانم با مردانگیتان درحق جناب قالیباف چه نامردی درحق ملت کرده بودید، کاری ندارم!

 جناب روحانی حالاهم بیائید تا دیرنشده خواهشاً و لطفاً یک بار مردانگی کرده و از سمت ریاست جمهوری استفاء داده تا ازاین طرف مردم نفس راحتی بکشند، هم از اون طرف! خواهید دید که واقعاً در دل مردم جای گرفته و همه اونوقت نه دیگه از روی ترس و چاپلوسی... بلکه واقعاً ازته دل دوستتون داشته و واقعی بهتون احترام خواهند گذاشت. امتحان کنید. ضمناً درب همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد!

جناب مجتهد! آقایوسف عزیز! خدا حفظت کنه.


کد خبرنگار : 20