تاریخ : 1397,پنجشنبه 20 ارديبهشت14:58
کد خبر : 59078 - سرویس خبری : هنر

گزارشی از اکران خودمانی "ایستگاه چهلم"!


گزارشی از اکران خودمانی

مستند " ایستگاه چهلم " در جمعی صمیمانه و پر از اخلاص، در مجتمع فرهنگی هنری برج آزادی اکران و رونمایی شد.

شهید گمنام- مستند " ایستگاه چهلم " در جمعی صمیمانه و پر از اخلاص، اکران و رونمایی شد.

 مستند " ایستگاه چهلم " دیروز در جمع تعداد زیادی از خادمان مزار شهدا و خادمان ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول در مجتمع فرهنگی هنری برج آزادی رونمایی و نمایش داده شد.

  برنامه با قرائت قرآن کریم آغاز شد و اجرای برنامه هم به صورت خودمانی توسط یکی از خادمان انجام شد. او در میان صحبت های دوستان با یاد کردن از شهدای دفاع مقدس و بیان خاطراتشان، برنامه را رونق می بخشید.

 ابتدا عوامل ساخت این مستند و یکی از بچه های روایت فتح، بر روی سن رفته و از آغاز و انگیزه ساخت این مستند گفت. او و همکارانش که به قولی نسل سوم بعد از جنگ هستند، جوانانی اند که در این عصر غفلت آخرالزمانی، عزم خود را جزم کرده بودند تا ردپایی نه از خود، بلکه از شهدای این سرزمین به یادگار بگذارند. این جوانان با اخلاص در انتهای صحبت هایش از تهیه کنندگان و کارگردانان این مستند محمدحسین آبایی، سیداحمد میرمحمدی و امیرحسین اُکاتی تشکر ویژه نمود و از تمامی عوامل ایستگاه صلواتی که کمال همکاری را با این گروه کرده بودند سپاسگزاری کرد.

 پس از بچه های روایت فتح، مسئول ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول، محمد کشوری بر روی سن رفته و از خدمات و فعالیت های خالصانه ای که هر پنج شنبه در ایستگاه صلواتی توسط خادمان صورت می گیرد، صحبت نمود.

و بعد از این صحبت ها، مستند نمایش داده شد.

  " ایستگاه چهلم " که به دلیل واقع شدن ایستگاه صلواتی در کنار قطعه 40 مزار شهدا، اینگونه نامگذاری شده بود، با بریده هایی از صحبت های خادمان آغاز شد و دل همه ببیندگان را با خود به قطعه ای از پایتخت برد که سال ها بود بیقرار همان یک قطعه زمین بودند.

  صحبت های خالصانه، عاشقانه و تکان دهنده تک تک خادمان ایستگاه صلواتی از پزشک تا وکیل تا کسانی که لقمه نان و پنیر به دست مردم می دهند، همه و همه به زیبایی کنار هم چیده شده بود و دلی را که حتی اندکی به شهیدان ارادت داشت را منقلب میکرد!

امید به اینکه این مستند در جشنواره ها و رسانه ملی در معرض دید مردم قرار گرفته تا ببینند که هنوز هم کسانی هستند که بی دریغ فقط به عشق خدا کار و زندگی می کنند.


کد خبرنگار : 20