تاریخ : 1397,پنجشنبه 20 ارديبهشت16:25
کد خبر : 59083 - سرویس خبری : اخبار

مبارزه با وهابیون بدون وقفه!



مسیر مبارزه ما با وهابیون بدون عقب نشینی ادامه دارد

خبرگزاری آریا - اهواز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برای مبارزه با وهابیون و داعش و سایر دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی ذره ای از اهداف و مواضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد.



به گزارش ایرنا آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری روز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر دو شهید حریم ولایت و امنیت در منطقه شیبان اهواز اظهار کرد: خوزستان دارای عشایر غیور عرب و سایر اقشار است که همواره در جهت دفاع از امنیت و آرامش این میهن اسلامی جان خود را نثار می کنند.
وی افزود: این دو شهید والا مقام از عشایر غیور عرب منطقه شیبان و‌ ویس بودند که در راه ولایت جان خود را نثار کردند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: حضور پرشور مردم ولایتمدار این منطقه در تشییع پیکر این دو شهید والا مقام پاسخ کوبنده ای به وهابیون و دشمنان این میهن اسلامی است.
وی بیان کرد: ما همچنان استوار در دفاع از ولایت و این نظام اسلامی ایستاده ایم و در این مسیر هیچگاه عقب نشینی نخواهیم کرد.
آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: این اقدام جنایتکارانه وهابیون بی شک بی پاسخ نخواهد ماند و سربازان این میهن اسلامی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و آرمان های انقلاب مانند سد محکمی ایستاده‌اند.
وی تصریح کرد: وهابیون باید اعمال شیطانی خود را ترک کرده و توبه کنند چرا که در غیر این صورت تاوان سنگینی خواهند داد.
آیین تشییع پیکر مطهر شهیدان حسن کارونی و بشیر حمیدی از شهدای دفاع از حریم ولایت و امنیت که دوشنبه شب در حمله تروریستی به پایگاه مقاومت بسیج شیبان به درجه رفیع شهادت نائل شدند ،روز پنجشنبه با حضور هزاران نفر از اقشار مردم ولایتمدار شیبان، ویس و اهواز و جمعی از مسئولان استان در منطقه شیبان برگزار شد .
7152/6002
انتهای پیام /*

منبع خبر: خبرگزاری ایرنا