تاریخ : 1397,شنبه 22 ارديبهشت14:30
کد خبر : 59086 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

خیانت به خون شهیدان هسته ای


خیانت به خون شهیدان هسته ای

از ابتدای انقلاب، جریانی در کشور باور به سنت های الهی و توانایی های ملت در مقابله با ابرزورگویان و ابرمستکبران نداشته است و علی رغم پیروزی هایی که با اعتماد به خدای متعال و تکیه بر توان داخلی ملت و چشم ندوختن به بیگانه به دست آمده است هنوز این جریان بر اعتقاد غلط خود مصر است.

جانباز۷۰%  - ..... از ابتدای انقلاب، جریانی در کشور باور به سنت های الهی و توانایی های ملت در مقابله با ابرزورگویان و ابرمستکبران نداشته است و علی رغم پیروزی هایی که با اعتماد به خدای متعال و تکیه بر توان داخلی ملت و چشم ندوختن به بیگانه به دست آمده است هنوز این جریان بر اعتقاد غلط خود مصر است. در سال های گذشته و خصوصا" دولت های نهم ، فرزندان غیور این ملت، در فناوری هسته ای به پیشرفت های قابل توجه و چشمگیری دست یافتند و در مقابل، مستکبرین و زورگویان برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران اقدام به فشار، تهدید و تطمیع کردند و همان جریانی که ذکر شد و از ابتدا اعتقاد به زد و بند با شیاطین داشت در این مورد هم بر موضع خود مصر بود و شرایط به سمت و سویی رفت که با شیاطین پای میزمذاکره بنشینیم.

اما از قدیم بین ما رسم بوده است وقتی کسی به سفر می رود برای بدرقۀ، آب پشت سرش می ریختیم که با سلامت برگردد اما این بار پشت سر دولتمردان دیپلمات کشورمان، خون شهدای فناوری هسته ای و جهاد علمی را ریختیم که عزیزترین و گرانبهاترین ذخایر این ملت بودند تا با فناوری غنی سازی بیست درصد اورانیوم آنها، با دست برتر در مقابل ابرزورگویان و ابرمستکبران پای میز مذاکره بنشینند و خروجی مذاکرات به نفع ملت و مستضعفان جهان باشد.

اما امروز می بینیم رییس جمهور شیطان صفت آمریکا که دست های چدنی اش بیش از هر زمان دیگری از زیر دستکش های مخملی نمایان شده، با بالاترین حد تکبر و غرور می گوید «بدون اینکه حتی یک گلوله به سمت ایران شلیک کنیم فناوری هسته ای را در این کشور متوقف کردیم» یا وزیر خارجه گرگ صفت وددمنشش به همتای بعدی خود وصیت می کند فشار را از روی ایران برندارد.

مگر قرآن به ما نیاموخته که تکبر و غرور از صفات شیطان است و به همین خاطر از درگاه الهی رانده شد. مگر شیطان به عزت خداوندی قسم نخورده است که همۀ بندگان را جز مخلصین اغوا کند، آنجا که می گوید «فبعزتک لاغوینهم اجمعین الاعبادک المخلصین» و مگرامام امت به ما نیاموخت «رابطۀ ما با آمریکا مانند رابطۀ گرگ ومیش است». حال مذاکرۀ برد-برد با چنین دشمن قسم خورده ای چه مفهومی دارد؟! آیا تحقق چنین مذاکره ای امکان پذیر است؟

اکنون که شیطان بزرگ نقض عهد کرده است و تحریم ها علیه ما را تمدید کرده، چرا دولتمردان ما اقدامی متقابل انجام نمی دهند؟ فاین تذهبون؟! سلام بر مجاهدان و شهیدان و سلام بر عدالت خواهان.


کد خبرنگار : 19