تاریخ : 1397,سه شنبه 25 ارديبهشت14:11
کد خبر : 59156 - سرویس خبری : اخبار

مزدوران فضای مجازی جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند+عکس



اقدام وقیحانه ضد انقلاب در فضای مجازی

سال گذشته بود که عده‌ای چماق به دست به خیابان پاسداران حمله کردند و با ایجاد رعب در میان مردم و تخریب اموال عمومی، به سمت ماموران نیروی انتظامی حمله و حتی به خانه‌های مردم نیز تعرض کردند.

نابودی و زوال سرنوشت حتمی و قطعی داعشی‌هاست؛ آن‌ها رسم یکسانی دارند هرچند نام و نشان‌شان تفاوت داشته باشد.

گاهی با شمشیر و حمایل و مسلسل در روستاهای عراق و سوریه به خانه و کاشانه مردم یورش می‌بردند و جوانان را از قفا ذبح و زنان و دختران را به اسارت می‌بردند؛ گاهی نیز با قمه و چماق در خیابان‌های شمال تهران، به عابران و رهگذران حمله می‌کردند و سربازان و ماموران مسئول تامین نظم و امنیت را زیر می‌گرفتند.

البته داعشی‌ها یک قماش دیگر نیز دارند که تفاوتشان با دو نمونه فوق، مجازی بودن‌شان است؛ این قماش از داعشی‌ها صرفا پشت لپ‌تاپ یا تبلت یا موبایل یا کامپیوتر خود می‌نشینند و در شبکه‌های اجتماعی به تشویق و ترغیب اقدامات متوحشانه داعشی‌ها می‌پردازند. موعد دستگیری و محاکمه عناصر جنایتکار داعشی هم که می‌شود، این داعش صفتان مجازی، نوحه سر می‌دهند و مویه می‌کنند و برای همقطاران میدانی خود فریاد وامصیبتا سر می‌دهند.

اغتشاش چماق به دستان در خیابان پاسداران
در آخرین روز بهمن ماه سال گذشته بود که عده‌ای چماق به دست فرقه ای به خیابان پاسداران تهران حمله کردند و ضمن اختلال در رفت و آمد، ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و تخریب اموال عمومی و خصوصی، به سمت ماموران نیروی انتظامی حمله و حتی به خانه‌های مردم نیز تعرض کردند.

نیروی انتظامی در ابتدای با مدارا سعی داشت با اتخاذ تکنیک‌های نرم و نصیحت سرکردگان این فرقه ، اوضاع را به کنترل خود درآورد، اما این یاغیان نه تنها آرام نشدند که حتی بر شدت اعمال خرابکارانه و شورشگرانه فرقه ای خود افزودند.

بیشتر بخوانید:

خبر اجرای حکم محمد ثلاث صحت ندارد

زمان محاکمه متهمان آشوب‌های خیابان پاسداران

اتوبوس داعشی
در میانه‌های جنایت‌ورزی و تخریبگری اعضای این فرقه بود که یکی از اعضای آن‌ها با سوار شدن بر یک اتوبوس به سمت ماوران نیروی انتظامی غیر مسلح یورش برد و ضمن مجروح کردن تعدای از مردم، سه تن از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رساند. البته با سو استفاده از صبر انقلابی نیروی انتظامی که اگر نبود، چهره آنها اینگونه افشا نمی شد.

شهید «گروهبان یکم رضا امامی» و شهید «گروهبان یکم محمد علی بایرامی» از نیروهای کادر یگان امداد ناجا و همچنین سرباز وظیفه شهید «رضا مرادی علمداری» شهدای حادثه خیابان پاسداران بودند که برای حفاظت از جان مردم و تامین امنیت آنها در نتیجه تهاجم جنایتکارانه عناصر فرقه ای افراطی، جان خود را ایثار کردند

اعتراف قاتل و جنایت مشابه هم‌پالگانش
قاتل که محمد ثلاث نام دارد و از عناصر فرقه افراطی، بلافاصله توسط نیروی انتظامی دستگیر شد و به جنایت خود اعتراف کرد. نکته دردناک آنکه جنایت داعشی‌های مدعی این فرقه فقط به اقدام محمد ثلاث در زیر گرفتن و کشتن ماموران نیروی انتظامی منحصر نماند و همفکران او، یکی از جوانان بسیجی به نام «محمدحسین حدادیان» را به ناجوانمردانه‌ترین و سنگ‌دلانه‌ترین شیوه ممکن به شهادت رساندند.

به هر ترتیب محمد ثلاث دستگیر شد و با توجه به حساسیت افکار عمومی در پیگیری محاکمه و مجازات عوامل آشوب خیابان پاسداران، دستگاه قضایی به سرعت مقدمات محاکمه قاتل را فراهم آورد و جلسات دادگاه این فرد مطابق با مقررات و با حضور همه ارکان دادرسی در تاریخ‌های معینی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:
نظر دیوان عالی کشور درباره حکم راننده اتوبوس جنایت خیابان پاسداران

 

در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۶ نیز غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با میزان از صدور حکم محکومیت محمد ثلاث راننده اتوبوسی که باعث شهادت سه نفر از مامورین نیروی انتظامی شده بود از سوی دادگاه کیفری یک تهران و ابلاغ حکم به صورت ویژه خبر داد.

مزدوران توئیتری دست به کار شدند
اما در این میان آنچه که از همه چیز تعجب‌برانگیزتر می‌نمود، ایجاد کمپین‌هایی در فضای مجازی در حمایت از محمد ثلاث بود؛ فردی که در روز روشن در مقابل چشمان همگان داعشی وار، فرزندان این ملت در لباس سبز نیروی انتظامی را زیر گرفته بود و خود به جنایتش معترف بود، اما همان داعش صفتان مجازی با توجه به نسخه دیکته شده درصدد تبرئه و مظلوم جلوه دادن وی برآمدند.

این مزدوران توئیتری و مجازی که هر اتفاقی را دستمایه‌ای برای هجمه پراکنی به نظام جمهوری اسلامی می‌کنند، در قضیه محکومیت محمد ثلاث قاتل اغتشاشات خیابان پاسداران نیز، مطابق با رویه معمول خود به هشتگ‌سازی و به اصطلاح طوفان توئیتری روی آوردند و اصطلاحا در توئیتر ترند کنند که البته با بی‌اعتنایی سایر کاربران که حمایت از یک قاتل را برای خود ننگ می‌دانستند، مواجه شدند.

نکته طنز ماجرا آنجایی بود که برخی از این مزدوران (کاربران) که عمدتا با آی‌پی‌های جعلی فعالیت می‌کنند در پست‌هایشان، محمد ثلاث قاتل روز روشن را معصوم! خطاب قرار دادند!

برخی از سمپات‌ها و مزدوران عضو گروهک تروریستی منافقین نیز به رسم مالوف گروهک خود یعنی همان جلادان دهه ۶۰ از جلاد دهه ۹۰ یعنی محمد ثلاث عضو فرقه منحرف و تبهکار حمایت کردند.

اما علاوه بر مزدوران و داعش‌صفتان صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی که طبق روال مالوف صرفا با هدف هجمه پراکنی به نظام درصدد مظلوم و معصوم! جلوه دادن یک قاتل برآمدند، برخی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب نیز به ناشیانه‌ترین شکل ممکن به مرثیه سرایی برای همان عنصر تبهکار و قاتل پرداختند و برای این فرد جانی رپورتاژ آگهی‌های ویژه رفتند.

رادیو زمانه ارگان ضدانقلاب اروپانشین که در حمایت از رژیم کودک‌کشی صهیونیستی گوی سبقت را از سایر رسانه‌های معاند ربوده است، در حمایت از محمد ثلاث قاتل نیز پیشقدم شد.

کانال تلگرامی صهیونیستی و ضدانقلابی جاعل نیوز نیز در سلسله خبرسازی هایش در راستای حمایت از عناصر تروریستی و متوحش، برای محمد ثلاث قاتل خیابان پاسداران نیز سنگ تمام گذاشت.

ضد انقلاب معمولا برای خودنمایی و مزدوری علیه جمهوری اسلامی ایران و در نهایت ایجاد پرونده های حقوق بشری در سازمان ملل، روی مواردی اینچنینی آنقدر مانور می دهند که ماجرا را به طور کاملا برعکس جلوه دهند، اما این مورد آخر به قدری وقیحانه پرداخته شده است که خود محمد ثلاث به شهادت رساندن ماموران نیروی انتظامی آن هم در روز روشن اذعان دارند، اما عده ای مزدور با کمال وقاحت سعی در مظلوم نشان دادن این فرد دارند به طوری که دائره واژگان از یافتن واژه برای این مزدوران عاجز است.

منبع: میزان