تاریخ : 1397,سه شنبه 25 ارديبهشت14:23
کد خبر : 59159 - سرویس خبری : اخبار

این نماینده مردم به ایرانی‌ها اعتماد ندارد+عکس



اینستاگرام جعفرزاده ایمن آبادی

یکی از نمایندگان درحالی بیان می‌کند که به پیام رسانان داخلی اعتماد ندارد که در سال گذشته برای صفحه اینستاگرام خود جشن دوسالگی گرفت.

در حالی که امسال به نام حمایت از «کالای ایرانی» نامگذاری شده است اما به نظر می رسد برخی از جمله افرادی که سمت‌های خاصی را برعهده دارند، به این موضوع چندان اهتمام ندارند.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده مردم رشت، که با لیست امید وارد مجلس شد، درباره پیام رسان‌های داخلی بیان می‌کند: «مردم به سمت پیام رسان‌های داخلی نمی روند به دلیل اینکه اعتماد ندارند

جعفرزاده با بیان اینکه تاکنون عضو پیام رسان داخلی نشده‌ام، گفت: 

البته کانالی در پیام رسان سروش دارم اما به شدت هوادارانم از این پیام رسان ناراضی هستند و تاکید دارند که به تلگرام برگردم و تاکنون تنها ۵۰ نفر عضو شده اند. مردم از پیام رسان‌های داخلی به شدت گله‌مند هستند.

ایمن آبادی درحالی از پیام رسانان داخلی حمایت نمی کند که در سال گذشته برای صفحه اینستاگرام خود جشن تولد دوسالگی گرفت. همین موضوع موجب تعجب بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی شده و افکارعمومی در فضای مجازی با ابراز تاسف از این مسئله نسبت به تقلیل جایگاه و شأن نمایندگی در مجلس با چنین رفتارهایی انتقاد کردند.

جالب اینجاست که برخی از مسئولان در فضای مجازی خصوصا شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام فعال هستند اما به وقت حمایت از پیام رسان‌ها و شبکه های داخلی آنان را نامطمئن می خوانند؛ این درحالی است که ثابت شده شبکه های اجتماعی خارجی ابزارهای جمع آوری اطلاعات برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه هستند و حتی برخی از شیوخ عربی مخالف ایران سهام‌دار این شبکه‌ها هستند.