تاریخ : 1397,چهارشنبه 26 ارديبهشت16:44
کد خبر : 59187 - سرویس خبری : مقاومت بین الملل

صهیونیست‌ها؛ حتی به شیرخواره ۸ ماهه هم رحم نکردند



نوزادان شیرخواره هم از جنایات هولناک روز نکبت در امان نماندند. «لیلی انور الغندور» که روز دوشنبه در غزه به دلیل استنشاق گازهای‌اشک‌آور صهیونیست‌ها جان داد، فقط ۸ ماه داشت!

فاش نیوز- به گفته «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین، «لیلی انور الغندور» 8 ماهه به دنبال استنشاق گازهای‌اشک‌آور در جریان تظاهرات روز نکبت در شرق غزه به شهادت رسیده است.

روز دوشنبه سفارت آمریکا به قیمت شهادت 60 فلسطینی و جراحت 2900 نفر، از تل‌آویو به قدس منتقل شد.

به گزارش العالم، به رغم مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات فلسطینی‌ها، رژیم صهیونیستی از آسمان و زمین و با گلوله‌های جنگی فلسطینیان را هدف قرار می‌دادند. با توجه به وخامت حال برخی از مجروحان احتمال بالا رفتن آمار شهدا بالاست. از ابتدای اعلام تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس شریف در 15 آذر ماه سال گذشته تاکنون هزاران فلسطینی به شهادت رسیده یا زخمی شده‌اند که از میان شهدا دست کم 10 نفر زیر 18 سال بوده‌اند. این در حالی است که مقامات شرکت‌کننده در مراسم انتقال سفارت که غالبا کشورهای فقیر آفریقایی بودند، جشن گرفته و به شادمانی می‌کردند. 

در همین رابطه روزنامه نیویورک دیلی نیوز روز دوشنبه با کنایه به حضور ایوانکا ترامپ (دختر رئیس‌جمهور آمریکا) در قدس‌اشغالی تیتر زد «غم و اندوه کوچولوی بابا» و سپس نوشت: «55 نفر در غزه قصّابی شدند اما ایوانکا همه خنده‌هایش را در سفارت اسرائیل نشان داد.»