تاریخ : 1397,یکشنبه 06 خرداد18:57
کد خبر : 59390 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

بررسی موانع اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران


بررسی موانع اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران

نشست سه جانبه اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس با رییس و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح روز سه شنبه در بهارستان برگزار می شود.

فاش نیوز - نشست سه جانبه اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس با رییس و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح روز سه شنبه در بهارستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، در این نشست که نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی، رییس و معاونان بنیاد شهید و معاون ستاد کل نیروهای مسلح حضور خواهند داشت، موضوع اجرای قانون کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران در سال جاری مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در این نشست مسائل و موانع اجرای قانون کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران که از اسفند ماه سال 96 به اجرا در آمده است مورد تبادل نظر خواهد گرفت.

به گفته یکی از نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی، طبق مصوبات برنامه ششم توسعه کشور و توافق مجلس با ستاد کل نیروهای مسلح تا پایان برنامه بایستی 100 هزار نفر از جامعه بزرگ ایثار از این قانون استفاده کند.

این در حالی است که از سال 96 تا کنون فقط 20 هزار نفر توانسته اند بهره مند شوند.

همچنین بررسی آخرین وضعیت طرح های پنجگانه ایثارگری که قرار است در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گیرد از جمله محورهای این نشست خواهد بود.

در این نشست قرار است معاون ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از عملکرد اجرای قانون معافیت فرزندان ایثارگران در سراسر کشور به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کند.


کد خبرنگار : 17