تاریخ : 1397,چهارشنبه 09 خرداد18:52
کد خبر : 59430 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

۵۰ نماینده خواستار شدند؛

اولویت طرح تراز علمی فرزندان ایثارگران در صحن مجلس


اولویت طرح تراز علمی فرزندان ایثارگران در صحن مجلس

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضا و ارسال نامه ای خواستار اولویت مجلس برای رسیدگی به طرح تراز علمی فرزندان ایثارگران شدند.

فاش نیوز - جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضا و ارسال نامه ای خواستار اولویت مجلس برای رسیدگی به طرح تراز علمی فرزندان ایثارگران شدند.

به گزارش خبرنگار ما، سید محمد جواد ابطحی، نماینده ایثارگر مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب اظهار داشت:

فرزندان ایثارگران طی سال های گذشته توانمندی خود را در عرصه های مختلف علمی نشان داده و در این راستا برخی هم از سهمیه های مصرح در قانون استفاده نکرده اند.

وی افزود: در شرایط فعلی که جامعه بزرگ ایثار، همانند سایر اقشار جامعه خود را برای ورود به آزمون علمی مانند کنکور آماده می کنند، نباید موجب برهم زدن آرامش فکری فرزندان ایثارگران شد و ملاک خاصی را در نظر گرفت.

عضو کمیسیون آموزشی و تحقیقات مجلس با اشاره به نشست کمیسیون متذکر شد: در این خصوص جمعی از نمایندگان مجلس که تعداد آنها تا کنون به 50 نفر رسیده است، با امضای طرحی از هیئت رئیسه مجلس خواستار در اولویت قرار گرفتن طرح در صحن علنی شده اند و در این راستا منتظر تصمیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی هستیم.


کد خبرنگار : 23