تاریخ : 1397,پنجشنبه 10 خرداد15:35
کد خبر : 59443 - سرویس خبری : استان ها

دفاع از آرمان ها سن و جنس نمی شناسد



مدیرکل بنیاد شهید گیلان:
گروه اجتماعی- پاکاری، با بیان اینکه افتخارآفرینی شهدا، جانبازان و ایثارگران بر همگان هویداست، گفت: دفاع از آرمان های انقلاب سن و جنسیت نمی شناسد.

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، ۹ خرداد در دیدار با «علی نوربخش»، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: آرامش، امنیت و پیشرفت های امروز کشور را مدیون ایثار، جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی با بیان اینکه افتخارآفرینی شهدا، جانبازان و ایثارگران بر همگان هویداست، تصریح کرد: اگر امروز دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب جرات دست درازی و تجاوز به این خاک مقدس را ندارند به دلیل ایستادگی ملت و جانفشانی های شهدا و ایثارگران است.

دفاع از آرمان های انقلاب سن و جنسیت نمی شناسد

این مقام مسئول، دیدار، سرکشی و دلجویی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را وظیفه آحاد مردم و مسئولان دانست و گفت: دفاع از آرمان های انقلاب سن و جنسیت نمی شناسد و بسیاری از شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در سنین پایین پای در میدان نبرد با دشمنان گذاشتند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان خاطرنشان کرد: ایثار و مجاهدت در راه خدا، اعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب و آرمان های امام(ره)، هدف والا و ارزشمند شهدا و ایثارگران است که با تمسک به این هدف باید انقلاب را از خدشه ها و تهدیدها مصون ساخت.

پاکاری، با بیان اینکه جانبازان نماد شجاعت و فداکاری در جامعه اسلامی هستند، اضافه کرد: مهمترین ویژگی جانبازان و ایثارگران ایمان به خدا، دلدادگی و عشق نسبت به اهل بیت و ائمه معصومین(ع) و تبعیت از ولایت فقیه است.

به گزارش ایکنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان همچنین با «محمد خروجی» و «مهرداد علیپور»، از دیگر جانبازان ۷۰ درصد شهرستان لاهیجان دیدار کرد.