تاریخ : 1397,شنبه 12 خرداد16:21
کد خبر : 59469 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

دشمنان داخلی ترسناک ترند!



ناشناس- دشمنان خارجی اسلام بطور فیزیکی و علنی با نظام اسلامی دشمنی می کنند اما عده ای در داخل کشور با نظام اسلامی دشمنی می کنند که غیر مشهود و در قالب نیروهای نظام با مارک اسلامی تیشه به ریشه نظام می زنند. این نوع دشمنی که در ظاهر ادعای پیروی از ولایت فقیه نیز دارند بدترین دشمنی را در حق نظام اسلامی مرتکب می شوند و کسی دخالت نمی کند. برخی نیروهای انقلابی و ولایی در شکل های مختلف روشنگری می کنند لیکن اینگونه فعالیت ها کارساز نیستند.

  دشمنان داخلی به طور عمدی مشغول ایجاد نارضایتی از نظام اسلامی بین اقشار مردم هستند که به شکل های گوناگون پروژه های براندازی را دنبال می کنند مثال گسترش رشوه که به شدت موجب بروز بی عدالتی گردیده است. یعنی افرادی با رشوه قادرند هر کار خلاف قانون را بطور قانونی انجام دهند البته حق و حقوق دیگران ضایع می شود.

  متاسفانه قوانین نارساست و کافی نیستند لذا اثبات ارتشاء به سختی امکانپذیر است و گاهی مسئولان بالاتر نیز در کمال ناباوری حمایت می کنند. فردی را می شناسیم که در پست حساس مرتکب انواع فسادهای مالی، شرعی و اخلاقی شده که هر روز تعدادی شکایت به دبیر خانه ارسال می شود اما مسئول مربوطه تمام شکایات را در کشوی میزش نگهداری می کند.

  اینگونه گسترش فساد به طور علنی رواج دارد که ریشه هر حکومتی را می خشکاند لذا دستگاه های نظارتی به علت ادعای فقدان بودجه کافی یا صرفه جویی از نیروهای کارآمد استفاده نمی کنند و فقط از نیروهای متخصص برای دوره سربازی استفاده می کنند. علیهذا در جبهه داخلی مبارزه با دشمنان بسیار کوتاهی شده تا جایی که توانستند به دشمنان خارجی یاری برسانند و مرتب بوسیله تضعیف نیروهای انقلابی پیشروی کنند.

  همچنین یادآور می گردد قطع نصفه و نیمه تلگرام که خط ارتباطی دشمنان داخل و خارج با همدیگر است همچنان فعال است. در گذشته ارتباطات دشمنان داخلی و خارجی بوسیله نرم افزارهای خاص و مخفی بود که مکان استقرار نرم افزار به شدت محافظت میشد اما با وجود تلگرام به راحتی ارتباط دارند و با همدیگر تماس و اخبار را تبادل می کنند. واقعا عجیب است چرا دشمنان داخلی اینطور به راحتی بر علیه نظام اسلامی و نیروهای انقلابی فعالیت دارند و هیچ کسی اقدامی نمی کند!


کد خبرنگار : 20