تاریخ : 1397,دوشنبه 28 خرداد17:44
کد خبر : 59674 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

صد رحمت به بهزیستی!



 جانباز- آقای مجتهد! آیا با داشتن جانبازیِ زیر 25% و3 سال جبهه (۷ماه جبهه) کارت ایثارگری شامل ما می شود؟

- آیا خدا خوشش می آید که با کمیسیون ۱۳۴و تایید جانبازی به علت موج انفجار توسط کمیسیون بدوی سپاه، اعصاب و روان شدید بهزیستی باشیم، ولی بنیاد نپذیرد؟

- خدا خوشش می آید جوانان رشید و جان برکفان ولایت و کشور و قهرمانان واقعی که بی ادعا و مخلص رفتند و مجروح شدند باید مورد بی مهری قرار گیرند؟ البته صدافرین به شرف و عزت مسئولین بهزیستی! نه پارتی نه باندبازی که فقط خدا را درنظر گرفتند، ولی وای بر مسئولین بنیاد، مگر براشون مهم هست کسانی بودند و هستند که صدقه سری و با همتِ همین جانبازان پشت میز خدمت نشسته اند؟

  در بنیاد پایمال کردن حقوق جانبازان، موج میزند که الحمدلله برای جانبازان دست شما رو شده. بگذارید این سال های آخر، آب خوش از گلوی جانبازان و همسر و فرزندان آنها که بیش از ۳۰ سال مرارت کشیده اند، پایین برود. شما که حتی وابستگانتان هم از این سفره پهن شده بی نصیب نماندند، چطور شب ها خوابتان می برد؟ اصلا" وجدان دارید؟

اصلا به آخرت اعتقاد دارید؟ شما که حتی کمیسیون تعیین درصدتان را به تمسخر می گیرید!

جانبازی که مجروحیت موج انفجارش را تایید می کنید و ازکارافتادگیش را هم کمیسیون بنیاد تایید می کند و دو سال حتی ریالی پرداخت نکرده اید چه باید بکند.

 کسی که ۷_۸ سال جبهه بوده و ترکش دردسر دارد، با فرزندانی که دچار افسردگی و مشکل اعصاب شده اند چه باید بکند؟ وتازگی هم که  بیمه دی را با مشکلات ریز و درشتش، به مشکل جانبازان اضافه کردید، طوری که در شیراز، به خاطر ارزیابی فاکتور جانبازان (مسابقه دو ماراتن) راه انداختید و فاصله تحویل فاکتورها و بررسی و ارزیابی آنان، زمان زیادی را از ما می گیرد!

 آقای شهیدی چرا در بین شرکت های بیمه، شرکتی نو بنام بیمه دی با افرادی کم سن و سال ودور از ارتباطات اجتماعی، که حتی سلام که نه، جواب سلام را هم بلد نیستند و با برخورد بد و به تمسخر گرفتن جانبازانی که برای دریافت فاکتور هزینه هایشان می روند، درست کرده اید؟

بس کنید.

خدا به حق این ایام عزیز، ازتون نگذره که حامی و پرورش دهنده یک مشت نون به نرخ روز خور و دزد شدید!

آقای شهیدی! وقتی رهبر معظم می گویند جانبازان طلایه داران انقلاب و نظام هستند، یعنی باید ادای دین کنید و حق و حقوق آنان باید پرداخت شود.


کد خبرنگار : 20